• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3736 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ بهمن

نعمت‌زاده: نامه «توكلي» دروغ است

وزير صنعت، معدن و تجارت درباره نامه اخير احمد توكلي به معاون اول رييس‌جمهور اظهار كرد: همه محتواي اين نامه دروغ است و او بايد در اين باره توضيح دهد.
به گزارش ايسنا، محمدرضا نعمت‌زاده در حاشيه جلسه ديروز چهارشنبه هيات وزيران در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌هاي اين وزارتخانه براي دهه فجر اظهار كرد: نزديك به ۳۰۰ طرح در دهه فجر امسال از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح خواهد شد. دولت قول داده بود از ابتداي سال تا پايان حدود 5 هزار طرح صنعتي جديد افتتاح كند و تا امروز بيش از 4 هزار طرح مورد افتتاح قرار گرفته است.
وزير صنعت همچنين درباره تاثير دستور اخير ترامپ مبني بر ممنوعيت ورود اتباع ايراني به امريكا در رفت و آمدهاي بازرگانان خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه ما رابطه تجاري با امريكا نداشته‌ايم، اين دستور عملا تاثيري در تجارت ما نخواهد داشت. چه در دوران تحريم و چه در دوران پس از تحريم، داد و ستد آن‌چناني با امريكا نداشته‌ايم و فقط در دوران پساتحريم صادرات فرش و پسته به امريكا در گذشته ممنوع بود كه آزاد شد.
نعمت‌زاده در پاسخ به پرسش ايسنا درباره نامه اخير احمد توكلي به معاون اول رييس‌جمهور درباره وزير صنعت، اظهار كرد: همه اين نامه دروغ است و آقاي توكلي بايد در اين باره توضيح دهد. من قبلا از ايشان شكايت كرده‌ام و دادگاه نيز به او گفته است صحبت‌هاي‌شان را تمام كند اما متاسفانه ايشان گاهي از اين حرف‌ها مي‌زنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون