• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3736 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ بهمن

ويژه

بخشي از نتايج برجام قابل مشاهده است
وزير كشور با بيان اينكه برخي موضوعات از برجام قابل مشاهده است كه صادرات 2/2 ميليون بشكه نفت يكي از اين موراد مشهود است، گفت: دولت تدبير و اميد با هدايت و حمايت‌هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي، پشتيباني مجلس و قوه قضاييه مسير را در عرصه سياست خارجي به جايي برده كه شر بزرگي را از سر كشور دور كرد. به گزارش روابط عمومي استانداري كرمان، عبدالرضا رحماني فضلي بعد از ظهر دوشنبه در آيين افتتاح كارخانه خودروسازي كارمانيا در شهرستان بم افزود: عقل سليم بر دفع شر تاكيد‌ دارد و هر چه رفع شر با هزينه كمتر باشد به نفع ما است كه اين اقدام انجام شد. وي ادامه داد: در عرصه سياست خارجي توانستيم تحريم‌هاي مرتبط با برجام را از شوراي امنيت بيرون آوريم.


كسب رتبه نخست انفورماتيك توسط شركت ثامن
شركت ثامن ارتباط عصر در هشت شاخص اصلي شوراي عالي انفورماتيك كشور رتبه نخست كشوري را از آن خود كرد. به گزارش روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن: شركت ثامن ارتباط عصر از شركت‌هاي زيرمجموعه موسسه اعتباري ثامن كه در سال گذشته موفق به كسب رتبه نخست در 3 شاخه از شوراي عالي انفورماتيك ايران شده بود در سال جاري با جهشي بلند توانست در هشت شاخص اصلي امنيت فضاي توليد و تبادل اطلاعات، شبكه داده‌هاي رايانه‌اي و مخابراتي، ارايه و پشتيباني سخت‌افزاري Main Frame، ارايه و پشتيباني بسته‌هاي نرم‌افزاري يا بسته‌هاي نرم‌افزاري حامل محتوا، ارايه و پشتيباني نرم‌افزارهاي پايه، سيستم و ابزارها، توليد و پشتيباني نرم‌افزارهاي سفارش مشتري، توليد و ارايه رايانه‌هاي غير Main Frame و توليد و ارايه دستگاه‌هاي جانبي رتبه نخست كشوري را از آن خود كند.


بهبود عملكرد سامانه بانكداري متمركز بانك ملت
 با وجود افزايش ۲۰ درصدي تعداد تراكنش‌هاي بانك ملت در 9 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۴، سهم درصد تراكنش‌هاي ناموفق از ۱۰ درصد به 83/8 درصد كاهش يافته است. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، در همين مدت سهم درصد اين بانك از تراكنش‌هاي ناموفق، از 53/10درصد در 9 ماهه اول سال ۹۴ به 13/5 درصد در مدت مشابه سال جاري كاهش يافته است. بر اين اساس، بانك ملت در تعداد تراكنش‌هاي ناموفق از جايگاه دوم به جايگاه پنجم جابه‌جا شده كه نشان‌دهنده عملكرد مناسب سامانه بانكداري متمركز در سال ۱۳۹۵ است.


انتخاب دكتر مونسان به عنوان مدير جهادي اجرايي
در مراسم نكوداشت مديران جهادي اجرايي با حضور مقامات دولتي و شماري از سران لشكري و كشوري دكتر مونسان به عنوان مدير برگزيده جهادي اجرايي كشور معرفي و تقدير شد.دكتر مونسان مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش به دليل عملكرد جهادي در تحقق اقتصاد مقاومتي و پيشرفت چشمگير جزيره كيش در سه ساله گذشته از جمله رونق صنعت گردشگري، ايجاد زير ساخت‌هاي لازم در بخش انرژي و افزايش بيش از 1 و نيم برابري ظرفيت توليد عملي برق و 14 هزار متر مكعبي توليد آب، ارتقاي زيرساخت‌هاي بندرگاهي و فرودگاهي از جمله ساخت دومين پايانه بزرگ فرودگاهي پس از فرودگاه امام (ره) با ظرفيت پذيرش سالانه 4 و نيم ميليون گردشگر و همچنين بزرگ‌ترين پايانه مسافري بندرگاهي كشور و افزايش چشمگير جذب سرمايه‌گذاري‌هاي خارجي به عنوان مدير برگزيده جهادي اجرايي انتخاب و معرفي شدند.


تمركز سرمايه‌گذاري سايپا بر تحقيق و توسعه
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا از تمركز سرمايه‌گذاري اين گروه بر طرح‌هاي تحقيقات توسعه محصول در سال جاري خبر داد و گفت: اين ميزان سرمايه‌گذاري نسبت به گذشته بيش از سه برابر شده است. به گزارش سايپانيوز، دكتر مهدي جمالي در هشتمين نشست شوراي اطلاع‌رساني و هماهنگي مديران ارتباطات و روساي روابط عمومي سازمان‌ها و شركت‌هاي زيرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برخورداري صنعت خودروسازي از طيف وسيع مخاطبان و توجه جدي افكار عمومي به اين صنعت اظهار كرد: صنعت خودروسازي در چند سال اخير كار بسيار دشواري را در راستاي اقناع افكار عمومي برعهده داشته و خوشبختانه پس از گذار از مراحل دشوار، اكنون با ثبات بهتر مي‌تواند در اين زمينه پاسخگو باشد. وي افزود: مجموعه روابط عمومي‌هاي فعال در خودروسازي نقش بسيار گسترده‌اي در چند سال اخير و همزمان با بروز مشكلات فراروي اين صنعت داشتند و توانستند با وجود شديدترين فشارها، نقش خود را به خوبي ايفا كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون