• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3737 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۶ بهمن

وزير اطلاعات:

مردم دستگاه امنيتي را در كنار خود احساس ‌مي‌كنند

گروه سياسي| وزير اطلاعات گفت: دستگاه امنيت در خدمت اقشار مردم و اصناف است به نحوي كه آنان دستگاه امنيتي را در كنارشان احساس مي‌كنند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، جمله‌هاي كليدي اظهارات سيدمحمود علوي به شرح زير است:
  تثبيت سرمايه‌ها در پروژه‌هاي كيش بيانگر احساس ثبات اقتصادي و حمايت مديران است لذا اين وضعيت را بايد ادامه داد تا شاهد حضور هر چه بيشتر بخش خصوصي باشيم زيرا اين بخش مي‌تواند خدمات بيشتري را براي مردم فراهم كند و باعث چرخش سازنده سرمايه‌هاي مردم و گردش اقتصاد شود.
  براي ما مهم اين است كه عرصه اقتصاد را از نظر امنيت تامين كنيم به همين خاطر امروز سرمايه‌گذاران و فعالان اقتصادي در كنار بخش‌هاي رسانه‌اي، فرهنگي، آموزشي و... اذعان دارند كه از يك امنيت خوب برخوردار هستند.
  دستگاه امنيت كشور امروز در خدمت همه اقشار مردم و اصناف است و اين كاري است كه امروز وزارت اطلاعات توانسته به جامعه عرضه كند تا علاوه بر امنيت به مردم آرامش ارايه كند به نحوي كه امروزه مردم دستگاه امنيتي را در كنار و در خدمت خود احساس مي‌كنند.
  اين نوع خدمتگزاري‌ها باعث مي‌شود كه مردم با دلگرمي بيشتر در صحنه حضور داشته باشند و كشور به واسطه توان و انرژي مردم هميشه در صحنه بتواند رشد پرشتابي را تجربه كند.
  يقينا مديران در همه دوره‌ها به مردم خدمت كرده‌اند و ما نمي‌توانيم خدمات آنان را منكر شويم اما ويژگي اين دوره از مديريت اين است كه يك رشد اصولي، مبنايي، حسابگرانه و بي‌سر و صدا در جريان است. در اين دوره شاهد حركتي عمقي و نه سطحي هستيم، حركتي كه حاشيه و سر و صداهاي تبليغاتي ندارد لذا مي‌تواند ماندگار شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون