• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3740 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ بهمن

بازي ملي استقلال در تهران

سيدكاظم اوليايي عضو هيات موسس اتحاديه

1- كشورهاي عربي معمولا از بازي‌هاي ورزشي به خصوص مقابل ما بهره‌برداري‌هاي سياسي و ملي مي‌كنند. اگر خداي ناكرده آنها در اين بازي به پيروزي برسند، قطعا به دنبال بهره‌برداري‌هاي سياسي خودشان خواهند بود.
 لذا ما هم بايد به اين بازي به چشم يك بازي ملي نگاه كنيم نه يك بازي باشگاهي و رنگي. همه اقشار بايد دست به دست هم دهيم و كمك كنيم تا استقلال در اين بازي برنده شود و جلوي بهره‌برداري‌هاي سياسي و ملي قطري‌ها از اين بازي را بگيريم. تيم حريف يك تيم باتجربه است كه بازيكنان بزرگي از جمله ژاوي را در اختيار دارد.
2- منصوريان قصد داشت با استخدام بازيكنان با تجربه‌اي مثل آندو و جباروف خلأ تجربه را در تيمش براي اين بازي پر كند كه با اتفاقاتي كه افتاد و همه از آن آگاهيم اين امر ميسر نشد. به نظرم بچه‌هاي ما بايد با فاكتور دوندگي و انگيزه خلأ تجربه را در تيم شان پر كنند. ضمن اينكه در اين بازي نقش باتجربه‌تر‌ها بسيار پررنگ‌تر مي‌شود. البته در اين ميان نقش هواداران هم خيلي مهم است. آنها بايد در اين بازي سنگ تمام بگذارند و يار دوازدهم واقعي باشند. در اين بازي خاص بايد رنگ‌ها را كنار گذاشت و فقط از نماينده كشورمان دفاع شود.
3- من دقيقا نمي‌دانم چه اتفاقي در پشت پرده افتاده كه دو تيم استقلال و تراكتورسازي محروم شدند. يك‌سري گمانه‌زني‌ها از سوي رسانه‌ها صورت گرفته و يك‌سري انتقادات هم به فدراسيون شده. اگر اين گمانه زني‌ها درست باشد و نزديك به واقعيت و فدراسيون در اين مسائل نقش و سهم داشته باشد، به هر حال لااقل يك عذرخواهي ابتدا‌به ساكن بايد صورت گيرد. اگر هم اين گمانه‌زني‌ها اشتباه باشد، باز هم به فدراسيون انتقاد وارد است كه چرا اطلاع‌رساني صحيحي صورت نمي‌گيرد تا رسانه‌ها به اشتباه بيفتند.
 فدراسيون بايد با رسانه‌ها و مردم روراست باشد و اخبار صحيح و صريح را به موقع اعلام كند تا چنين جوي عليه خود فدراسيون ايجاد نشود. من آقاي تاج و همكارانش در فدراسيون را به خوبي مي‌شناسم و آنها را به خدوم مردم و دلسوز بودن قبول دارم. اما متاسفانه به نظر مي‌رسد برخي مديران فدراسيون نتوانسته‌اند علايق رنگي خودشان را پنهان كنند و در حالي كه پست ملي دارند، به صورت رنگي به فوتبال نگاه مي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون