• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3749 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ بهمن

مسيح مهاجري:

صدا و سيما 10 سال هاشمي را سانسور خبري كرد

گروه سياسي|گلايه‌هاي مسوولان و چهره‌ها از رفتارهاي صورت گرفته در سال‌هاي گذشته با آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني ادامه دارد. طبق روال هميشگي يكي از جدي‌ترين مخاطبان اين انتقادها رسانه ملي است. ديروز هم مدير مسوول روزنامه جمهوري اسلامي گفت: صدا و سيما 10 سال به صورت كامل يار ديرين امام (ره)، انقلاب و نظام را سانسور خبري كرد و مطالبي از ايشان پخش نشد. به گزارش ايرنا، جمله‌هاي كليدي اظهارات حجت‌الاسلام مسيح مهاجري در مراسم اربعين آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني در يزد به شرح زير است:
   در اين مدت طولاني حتي اجازه نمي‌دادند كه هاشمي مطالب خود را از طريق رسانه ملي به گوش مردم برساند.
   با وجود اين وضعيت در اين سال‌ها، وقتي آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني به ملكوت اعلي مي‌پيوندند از همان ابتدا اين ارتحال توسط همان رسانه ملي به صورت گسترده پخش مي‌شود و از كلمات و جملاتي استفاده مي‌كند كه در 10 سال سانسور هيچ كلمه‌اي را بيان نمي‌كرد.
   قبل از اين حادثه و فوت ايشان بارها مطالب زيادي عليه هاشمي‌رفسنجاني پخش شد در حالي كه بايد تا افراد برجسته نظام در قيد حيات هستند مورد استفاده قرار گيرند.
   در اين سال‌ها بايد گفت كه هاشمي‌رفسنجاني خيلي مظلوم‌تر از شهيد بهشتي بود و هيچگاه از وجود و شخصيت اين يار ديرين نظام و انقلاب اسلامي به نحو شايسته براي كشور استفاده نشد.
   دنيا و تاريخ اين كشور با فوت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني قطعا به پايان نرسيده بنابراين بايد از گذشته‌ها عبرت گرفت تا در آينده ديگر شخصيت‌ها همانند هاشمي مورد تضعيف و تخريب قرار نگيرند.
   در اين سال‌ها منافقان و دشمنان خيلي عليه هاشمي سمپاشي كردند ولي جاي تاسف است كه برخي خودي‌ها حتي متدينين تحت تاثير برخي تبليغات كه هاشمي را خوب نمي‌شناختند به او ناسزا گفتند و فحش دادند.
   متاسفانه برخي افراد هم‌اكنون هم عليه افراد ديگر مشغول سمپاشي و اهانت و ناسزا گويي هستند كه بدون شك بايد از گذشته همه عبرت بگيريم و در راستاي برنامه‌هاي دشمنان كسي حركت نكند.
   هاشمي حق بزرگي به گردن انقلاب و نظام ما دارد و بايد همواره در بين آحاد مردم زنده بماند كه يك وظيفه بزرگ محسوب مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون