• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3757 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۹ اسفند

خبر

مصوبه مجلس براي مقابله با ممنوعيت‌هاي اخير دولت امريكا براي ايرانيان
نمايندگان مجلس در واكنش به ممنوعيت‌هاي اخير دولت جديد امريكا براي ورود ايراني‌ها به اين كشور و ايجاد مشكلاتي براي ايراني‌هاي مقيم امريكا مصوبه‌اي را به تصويب رساندند كه به موجب آن ۲۰۰۰ ميليارد ريال براي جذب نيروي انساني و سرمايه‌هاي ايرانيان مقيم امريكا در سال ۹۶ اختصاص مي‌يابد. به گزارش ايسنا، نمايندگان مجلس در جلسه علني نوبت صبح (يكشنبه) و در پايان بررسي بخش‌هاي درآمدي بودجه ۹۶، بند الحاقي را به كل بودجه با ۱۵۰ راي موافق، ۱۹ راي مخالف و ۶ راي ممتنع از مجموع ۲۲۲ نماينده حاضر در مجلس به تصويب رساندند. بر اساس اين مصوبه، دولت مكلف است جهت جذب نيروي انساني و سرمايه‌هاي ايرانيان مقيم امريكا در سال ۹۶ مبلغ ۲۰۰ ميليارد تومان در اختيار وزارتخانه‌هاي علوم و اقتصاد و دارايي بالمناصفه از محل سهام قابل واگذاري در جدول ۱۸ اختصاص دهد. بعد از تصويب اين مصوبه لاريجاني گفت كه اين مصوبه اقدامي در برابر عمل امريكايي‌ها است كه از ايراني‌ها براي حضور در كشور استقبال شود.

 

معاون پارلماني رييس‌جمهور:
روحاني براي شركت در انتخابات به جمع‌بندي رسيد

گروه سياسي| معاون پارلماني رييس‌جمهور گفت:  روحاني در هفته‌هاي اخير به جمع‌بندي رسيده است كه در انتخابات رياست‌جمهوري سال 96 شركت كند. به گزارش فارس، حسينعلي اميري،  اظهار كرد: آقاي روحاني بارها در جلسات هيات دولت و مجريان انتخابات تاكيد كردند كه به هيچ‌وجه نبايد از امكانات بيت‌المال له يا عليه كسي در همه انتخابات‌ها استفاده شود و وزرا هم خود را ملزم به اجراي دستور رييس‌جمهور هم از نظر اجراي دستور مافوق و هم از جهت باورهاي ديني و اعتقادي مي‌دانند.
وي ادامه داد: رييس‌جمهور نيز در ديدار روز گذشته خود با مجريان انتخابات هشدار داد و تاكيد داشت كه نبايد از بيت‌المال له يا عليه كسي در انتخابات استفاده شود.
اميري در پايان در خصوص رعايت قانون در امر انتخابات گفت:  در انتخابات گذشته هم همه احزاب و جريانات مراعات قانون را داشتند و شاهد بي‌نظمي نبوديم و اساسا دولت بي‌نظمي در انتخابات را برنمي‌تابد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون