• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3765 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۹ اسفند

استقلال خوزستان با ۲۰۰ درصد توان برابر ما بازي مي‌كند

داربي زيبايي خواهيد ديد

برانكو ايوانكوويچ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس

با نشاط و شادابي خاصي به مصاف استقلال خوزستان مي‌رويم. اين تيم ليگ قهرمانان آسيا را خوب شروع كرده و ما هم در اين مسابقات استارت خوبي زده‌ايم. يكسري نتايج خوبي به دست آورده‌ايم و بازي امروز پنجشنبه براي تماشاگران داربي زيبايي خواهد شد. به جرات مي‌توانم بگويم كه يك نمايش خوشحال‌كننده‌اي را ارايه خواهيم كرد.
استقلال خوزستان در چند ماه اخير بهتر شده و بازي‌هاي خوبي را در ليگ ايران و آسيا به نمايش گذاشته است. طبيعتا واقف هستيم كه آنها با ۲۰۰ درصد توان‌شان مقابل ما بازي مي‌كنند اما ما هم تيمي هستيم كه خودمان را آماده مسابقه جانانه‌اي كرده‌ايم. چيزي كه ما را خوشحال مي‌كند رقابت بازيكنان براي قرار گرفتن در بين يازده نفر اصلي است. مصدومي براي بازي فردا نداريم. البته مسلمان و ربيع خواه مصدوميت جزيي دارند.
 ما هم وقتي مي‌خواستيم براي بازي با فولاد به اهواز برويم صبح حركت كرديم و عصر روز قبل از بازي يك جلسه تمرين داشتيم كه فكر نمي‌كنم استقلال خوزستان از اين بابت مشكلي داشته باشد. در كل هر تيمي كه مقابل ما قرار مي‌گيرد تمام مشكلاتش را فراموش كرده و دوست دارد بهترين بازي‌اش را انجام دهد. به‌ هر حال همه باشگاه‌ها كم و بيش مشكلاتي دارند. اما واقعيت اين است كه طاهري و كادر مديريتي‌اش در باشگاه پرسپوليس تمام تلاش‌شان را مي‌كنند تا حد امكان مشكلات مالي حل شود. مطمئن هستم كه آنها راهي پيدا خواهند كرد كه به زودي شارژ مالي انجام شود.
قبل از هر چيزي به بازيكنانم افتخار مي‌كنم. براي يك بازيكن جوان حتي نشستن روي نيمكت مي‌تواند يك آموزش باشد. تيم ما نيز تيم جواني است. نمونه آن بيرانوند است و تنها كساني كه مسن‌تر به نظر مي‌رسند سيدجلال حسيني و حسين ماهيني هستند. با اين حال بازيكنان جوان بايد استحقاق بازي كردن را داشته باشند. عليپور تنها ۲۱ سالش است و عملا در سال دوم فيكس بازي كردن قرار دارد و محرمي هم كه بازيكن فيكس ما شده تنها ۲۰ سال دارد. به‌ هر حال بسته به شرايط همه فرصت بازي پيدا خواهند كرد. برخي از بازيكنان‌مان تازه به سن رشد و بالندگي رسيده‌اند.
ما يكسري خواسته‌ها و وظايفي را پيش‌رو داريم. در حال‌ حاضر در بهترين موقعيت قرار داريم و نسبت به تيم‌هاي تعقيب‌كننده ما اختلاف امتياز زيادي داريم. به همين دليل مهم است بازيكناني در اختيار داشته باشيم كه داراي شخصيت باشند. دليل آن هم اين است كه ما در بازي‌هاي داخل و خارج از خانه‌مان بطور ميانگين ۵۰ هزار نفر تماشاگر داريم و اين نشان مي‌دهد كه بازيكنان‌مان شخصيت خوبي داشته‌اند كه توانسته‌اند از اين فشار بيرون بيايند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون