• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3767 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۲ اسفند

معاون ارتباطات بين‌الملل دفتر مقام معظم رهبري:

بايد از زحماتي كه در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي در حال انجام است، تقدير كرد

گروه سياسي| عضو مجلس خبرگان رهبري هدف اقتصاد مقاومتي را معيشت و رفاه پايدار مردم دانست و تاكيد كرد: نمي‌توانيم بگوييم معيشت مردم ارتباطي با اقتصاد مقاومتي ندارد چون يكي از مولفه‌هاي اصلي اقتصاد مقاومتي معيشت مردم است. به گزارش جماران، جمله‌هاي كليدي اظهارات حجت‌الاسلام والمسلمين محسن قمي به شرح زير است:
  در اين اجلاس خبرگان و همچنين در نطق رييس مجلس خبرگان مساله معيشت مردم برجسته بود ولي نمي‌توانيم بگوييم كه در رأس بود. همان‌طور كه در بيانيه پاياني بود خبرگان در اين اجلاس به مسائل سياسي و فرهنگي مختلفي هم پرداختند.
  در هر صورت نبايد از اين غافل بود كه سال اقتصاد مقاومتي است و از طرف ديگر مقام معظم رهبري هم تاكيد فرمودند كه معيشت مردم مهم است و خبرگان هم در استان‌هاي مختلف با مشكلاتي كه مردم دارند مثل گراني، بيكاري و مسائل ديگر مواجه هستند. ولي مساله ديگري هم بايد به آن اضافه كرد كه چون در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري هستيم طبعا انگيزه‌هاي انتخاباتي هم نمي‌تواند در اين مساله بي‌تاثير باشد.
  در روز دوم اجلاس خبرگان آقاي جهانگيري به رييس مجلس خبرگان گزارشي هشت صفحه‌اي نوشتند كه تكثير شد و در اختيار خبرگان قرار گرفت. رياست مجلس خبرگان هم در نطق اختتاميه خودشان از زحماتي كه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي انجام داده تقدير كردند و گفتند كارهاي خوبي انجام شده ولي مناسب بود در بيانيه اختتاميه خبرگان هم به اين اظهارنظر آيت‌الله جنتي اشاره شود كه نشد.
 گزارش جامعي بود. اقدامات خوبي را آقاي جهانگيري، وزيران و دستگاه‌هاي مختلف در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي انجام دادند ولي چون كار بشري است هميشه جايي براي آرزو كردن باقي هست و طبعا با نقطه مطلوب بسيار فاصله داريم. اما بايد از زحماتي كه در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي در حال انجام است تقدير كرد. به طور طبيعي انتظارات مردم و خبرگان بيش از اين است اما محدوديت‌هايي هم كه دولت در عمل با آن مواجه است بايد مورد توجه قرار بگيرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون