• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3768 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۳ اسفند

ضربات چاقو جان قهرمان پرورش اندام ايران را گرفت

ايسنا|  قهرمان اصفهاني پرورش اندام ايران با ضربات چاقو كشته شد. قهرمان پرورش اندام كشور شنبه شب گذشته مورد حمله چند نفر قرار گرفت و با ضربات چاقويي كه به او وارد شد، مجروح شده و در بيمارستان درگذشت. محسن مكتوبيان، قهرمان پرورش اندام ايران در دسته 80 كيلوگرم انتخابي تيم ملي نيز قهرمان شده بود. او شنبه شب زماني كه از باشگاه ورزشي خود خارج مي‌شده، مورد حمله قرار گرفت و با ضربات چاقو كشته شد. اميد جبلي، رييس كميته داوران فدراسيون پرورش اندام ايران اعلام كرده، اختلاف خانوادگي دليل اين اتفاق بوده است. جبلي گفت: شب گذشته مكتوبيان از باشگاه خارج مي‌شود كه مورد حمله چند نفر قرار مي‌گيرد. اين افراد با ضربات چاقو او را زخمي مي‌كنند و مكتوبيان پس از انتقال به بيمارستان فوت مي‌كند. ما شنيده‌ايم كه اين اتفاق و درگيري به دليل اختلافات خانوادگي بوده است. همچنين خبرگزاري ميزان از دستگيري عامل قتل خبر داده است و نوشت قاتل در تحقيقات اوليه انگيزه قتل را اختلافات خانوادگي اعلام كرده است. در حال حاضر تحقيقات بيشتر از عامل اين جنايت توسط كارآگاهان پليس آگاهي اصفهان ادامه دارد.

 

دستگيري قاتل مسلح پس از ورود به كشور
ميزان| فرمانده انتظامي شهرستان قصرقند از شناسايي و دستگيري قاتل فراري پس از 10 ماه در عمليات ضربتي پليس خبر داد. سرهنگ حميد نوري گفت: در پي قتل مسلحانه مردي 51 ساله در ارديبهشت ماه سال جاري در بخش ساربوك شهرستان قصرقند و فرار كردن قاتل به سمت مرزهاي شرقي، شناسايي و دستگيري قاتل به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت. فرمانده انتظامي شهرستان قصرقند گفت: تيمي متشكل از ماموران انتظامي اين فرماندهي پس از انجام تحقيقات ميداني و نامحسوس محل اختفاي قاتل 25 ساله را كه پس از گذشت 10 ماه از طريق روستاي مرزي به داخل كشور آمده بود، شناسايي و پس از هماهنگي با مراجع قضايي وي را در يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه دستگير كردند. اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه با بررسي سوابق قاتل مشخص شد كه وي داراي چندين فقره سابقه كيفري، شرارت و ايجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنيت عمومي شهروندان در بخش ساربوك است، افزود: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پليسي به بزه ارتكابي اعتراف و علت و انگيزه قتل را اختلاف شخصي عنوان كرد.


حمل بطري بنزين حادثه آفريد
باشگاه خبرنگاران| بي‌احتياطي در هنگام حمل بطري بنزين، موجب آسيب‌ديدگي سرنشين موتوسيكلت شد. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني گفت: راكب جوان موتوسيكلت در حال حمل بطري ۱/۵ ليتري بنزين بود كه به علت استعمال سيگار و رسيدن شعله به بخارات بنزين، آتش‌سوزي رخ داده و مرد جوان از ناحيه سر، گردن و سينه دچار سوختگي شده بود را تحويل امدادگران اورژانس دادند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون