• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3769 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۴ اسفند

درباره فوتبال مشهد

خداداد عزيزي سرمربي سابق سياه جامگان

1- پديده خوشبختانه توانسته به خوبي خودش را از انتهاي جدول جدا كند. مهاجري از دوستان خوبم است و براي وي و تيمش آرزوي موفقيت مي‌كنم. در خصوص سياه جامگان نيز بايد بگويم كه بارها گفته‌ام كه توان بقا دارد و اميدوارم كه ميثاقيان بتواند اين تيم را به اين هدف برساند. گلايه‌اي ندارم و اتفاقا خوشحالم. به قول شما تيمي اعتصاب‌كرده و عصبي را تحويل گرفتم و تيمي تحويل دادم كه خوب فوتبال بازي مي‌كند و شانس پيروزي دارد، اميدوارم آقايان اين را بفهمند.
2- قبلا گفته‌ام و الان هم تاكيد مي‌كنم كه سياه‌جامگان كانديداي سقوط نيست. به خانواده عباسي هم گفته‌ بودم كه اين تيم ماندني است‌. چه در زمان كاظمي و چه بعد از آن اين تيم اصلا و ابدا كانديداي سقوط نبوده و نيست. تيمي كه زيبا بازي مي‌كند شايد چند بازي با بدشانسي مواجه شود و توپ‌ها وارد دروازه نشود اما اين اتفاقات هميشگي نيست و روزي مي‌رسد كه بالاخره اين تيم با روي خوب فوتبال مواجه مي‌شود. سياه‌جامگان نمي‌افتد، مگر اينكه اتفاقات عجيب فوتبال رقم بخورد و صبا بتواند نتايج خيلي خوبي بگيرد و بسياري از بازي‌هايش را ببرد. تنها ماشين و صبا رقباي سقوط نيستند و نفت آبادان هم هنوز در منطقه خطر است. فراموش نكنيد كه بازي‌هاي ماشين ۶ امتيازي است و اگر بتواند از پس اين سري رقابت‌هايش در ۶ هفته باقيمانده برآيد كار براي باقي كانديداهاي سقوط سخت مي‌شود. مثلا اگر ديدار سياه‌جامگان و ماشين با پيروزي حريف تمام شود، كار خيلي سخت خواهد شد.
3- چه رضا مهاجري و چه هادي برگي‌زر از دوستان من هستند و نمي‌خواهم حرفي بزنم كه مايه رنجش دوستانم شوم‌. آنچه مهم است همين نتايج اخير پديده است كه اين ‌تيم‌ را از انتهاي جدول جدا كرد. درگيري‌اي كه اتفاق افتاد هم به واسطه اختلاف نظر ميان مديرعامل و سرمربي بود. هر كدام هم يكسري حق و حقوق‌هايي دارند اما در نهايت نكته مهم اين بود كه اين تيم خوب مديريت شد و به واسطه همين موضوع بود كه توانست امروز از انتهاي جدول جدا شود.
4- فوتبال علاوه بر مسائل فني، نكات مديريتي بسيار مهمي هم دارد. اگر مديريت به خوبي انجام نشود، اتفاقات بدي ممكن است رخ دهد. مثلا با تيم سياه‌جامگان در برابر پديده قرار گرفتيم و انصافا شرايط بهتري هم از حريف داشتيم. فوتبال خوبي هم بازي مي‌كرديم اما متاسفانه تيم سياه جامگان مديريت نشد چون نه پول داشتيم و نه مديريت شديم. پديده هم اگر امروز اين نتايج را مي‌گيرد چون به خوبي مديريت و تصميمات درست براي آن اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون