• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3770 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۵ اسفند

سردار رمضان شريف:

توسعه قدرت دفاعي كشور قابل مذاكره نبوده و نيست

مسوول روابط عمومي كل سپاه توسعه قدرت بازدارندگي و دفاعي كشور را دستور كار اصلي سپاه عنوان كرد و گفت: تقويت بنيه دفاعي از اولويت‌هاي اصلي نظام وغير قابل مذاكره است.
به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني سپاه، همزمان با روزهاي پاياني سال ۱۳۹۵، سردار سرتيپ دوم پاسدار رمضان شريف مسوول روابط عمومي كل سپاه در گفت‌وگويي به تشريح مهم‌ترين كاركرد‌ها و دستاوردهاي مهم سپاه در سال ۱۳۹۵ پرداخت.
سردار شريف با بيان اينكه سپاه افتخار دارد همه ساله در آغاز سال جديد در دانشگاه افسري و تربيت پاسداري امام حسين (ع) كه مسووليت تربيت و آموزش سپاه آينده را بر عهده دارد ميزبان مقام معظم رهبري (مدظله العالي) باشد، گفت: در سال ۹۵ هم توفيق داشتيم در محضر معظم له در اين دانشگاه بوده و از رهنمودهاي ايشان توشه‌اي براي يك سال فعاليت‌هاي سپاه‌برداريم.
مسوول روابط عمومي كل سپاه توسعه قدرت بازدارندگي و دفاعي كشور را دستور كار اصلي سپاه عنوان و تصريح كرد: از آنجا كه انقلاب اسلامي و ملت ايران داراي دشمنان جدي و قسم خورده‌اي هستند كه لحظه‌اي دست از خباثت و دشمني با ما برنمي‌دارند، مهم‌ترين همت سپاه اين بوده كه با تقويت و توسعه توانمندي دفاعي و نظامي بتواند هم براي دشمن بازدارنده باشد و اگر دشمن مرتكب اشتباه و غفلتي شد بتواند اقدامات آنان را در نخستين فرصت زماني به شكست كشانده و غافلگيرنشود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون