• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3770 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۵ اسفند

دادستان كل كشور:

به نام توسعه تهران ، محيط ‌زيست را به نابودي كشانديم

مهر| دادستان كل كشور با تاكيد بر استفاده از افراد شايسته در هرم اداري محيط زيست گفت: اگر دستگاه و مسوول و مجري حفظ محيط زيست خودش آلودگي داشته باشد، نمي‌تواند كار كند.  حجت‌الاسلام والمسلمين منتظري با تاكيد بر اينكه مساله محيط زيست مطالبه مقام معظم رهبري، مردم و مسوولان است، گفت: محيط زيست براي جامعه حرف اول را مي‌زند و به عنوان يك نظام اسلامي با يك چالش جدي عدم اهتمام به جايگاه محيط زيست در جامعه مواجه هستيم. از ابتداي انقلاب اسلامي تاكنون كم‌توجهي‌هاي زيادي به محيط زيست شده است و در برخي از مواقع علاوه بر كم‌توجهي، تهاجم، تعرض و نابود كردن محيط زيست نيز عملا در دستور كار برخي قرار گرفته است. به نام توسعه تهران محيط زيست آن را به نابودي كشانديم.   
منتظري ادامه داد: اين چه حرفي است كه در تهران با اين استدلال كه شهر نياز به اعتبار و بودجه دارد در كوچه‌هاي 8 متري برج‌هاي چند طبقه ساخته مي‌شود. پس در اين جا شهرداري، شوراي شهر، وزارت راه و شهرسازي، وزارت كشور مقصر است و بعد مي‌گويند حالا قوه قضاييه بايد آن را
تخريب كند.  
به گفته دادستان كل كشور، دادستان‌ها به مجرد اينكه از وقوع تخلف اطلاع كسب كردند بايد به عنوان دادستان مدعي‌العموم حتما به آن ورود كرده و با مسببين اين امر برخورد كنند و مديران را به دليل كوتاهي مورد بازخواست قرار دهند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون