• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3776 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ فروردين

خبر

ارقام اعلام‌شده در خصوص صندوق فرهنگيان را تاييد نمي‌كنم

ايلنا| وزير آموزش و پرورش تاكيد كرد: مساله صندوق ذخيره فرهنگيان را به گونه‌اي مطرح مي‌كنند كه موجب آسيب رساندن به فرهنگيان است. فرهنگيان نگران مسائل به وجود آمده نباشند و از حق و حقوق آنان دفاع خواهيم كرد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، فخرالدين احمدي دانش‌آشتياني در حاشيه نشست هيات دولت و در جمع خبرنگاران درخصوص اظهارات يكي از نمايندگان مجلس مبني بر اينكه تخلفات صندوق ذخيره فرهنگيان بيش از ۱۰ هزار ميليارد تومان است، گفت: تا زماني كه گزارش گروه تحقيق و تفحص كامل نشود، نمي‌توان عدد و رقمي اعلام كرد. او با بيان اينكه طي جلسه‌اي كه با نمايندگان مجلس و گروه تحقيق و تفحص انجام شد، مقرر شد قبل از كامل شدن گزارش، اعداد و رقمي اعلام نشود و اين خلاف قانون است، اظهار داشت: در حال حاضر هيچ عددي را تاييد نمي‌كنم و منتظر نظر و گزارش نهايي گروه تحقيق و تفحص هستيم. وزير آموزش و پرورش ادامه داد: براساس اطلاعاتي كه داريم چنين اعدادي غلط است و مشخص نيست بر اساس چه اطلاعاتي اين اعداد مطرح مي‌شود.


در زلزله ديروز بناهاي تاريخي خراسان رضوي آسيب جدي نديده‌اند
ايسنا| محمدحسين زارع‌صفت، مديركل ميراث فرهنگي و گردشگري استان خراسان رضوي اعلام كرد: براساس بررسي‌هاي انجام شده در محدوده قرار گرفته روي گسل زلزله، خوشبختانه آسيب جدي به ابنيه تاريخي قرار گرفته در اين محدوده وارد نشده است و فقط در يكي، دو مورد گزارش به دست‌مان رسيده كه درز ترك‌هاي قبلي در تعدادي از ابنيه تاريخي پيشرفتي جزيي داشته‌اند.  او با تاكيد بر اينكه تقريبا همه بناهاي تاريخي ارزشمند قرار گرفته در محدود گسل زلزله مانند رباط شرف، بابا لقمان، هزار احمد جامي و خواف آسيبي نديده‌اند، گفت: تقريبا همه ابنيه اصلي بررسي شده‌اند، مگر اينكه در حالت احتمالات يك حمام يا يك خانه روستايي در موقعيت نامناسب مكاني قرار گرفته باشد كه امكان بررسي آن وجود نداشته است. مدير روابط عمومي اداره كل سازمان ميراث فرهنگي خراسان رضوي نيز خبر تخريب حمام تاريخي نيشابور بر اثر زلزله خراسان رضوي را تاييد كرد و به ايلنا گفت: به دليل وقوع زلزله صبح امروز، حمام تاريخي شهر نيشابور تخريب شده است. قسمتي از سقف و ديواره‌هاي اين حمام تخريب شده كه گروه مرمت اضطراري در نخستين فرصت ممكن اقدامات لازم را براي مرمت آن آغاز مي‌كنند.


جزييات اجراي طرح ترافيك در سال جديد
ايسنا | سرهنگ عابدي، جانشين رييس پليس راهور تهران بزرگ جزييات اجراي طرح ترافيك در سال جديد را تشريح كرد و اعلام كرد: كساني كه داراي طرح سال 95 بودند، تا پايان فروردين مي‌توانند از اعتبار آن استفاده كنند. همچنين كساني كه براي سال 96 طرح گرفتند، از چهاردهم فروردين‌ماه مي‌توانند از آن استفاده كنند و دوربين‌ها نيز برداشت نخواهند داشت. محدوده طرح ترافيك مانند سال گذشته است و تغييري نكرده است. ساعت آن نيز از 6:30 صبح تا 17 بعدازظهر و ساعت طرح زوج و فرد نيز از   6:30 صبح تا 19 بعدازظهر است. هر دو طرح نيز در روز پنجشنبه ساعت 13 به اتمام مي‌رسد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون