• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3783 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۷ فروردين

واعظي: اقتصاد‌مقاومتي در تمام عرصه‌ها اولويت دارد

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به شعار سال جاري با عنوان اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال اشاره كرد و گفت: بنا به تاكيد رييس‌جمهوري اولويت نخست و زيربناي همه خدمات بايد اقتصاد مقاومتي باشد كه اجرايي شدن آن در گرو مشاركت دادن مردم در انجام فعاليت‌هاست.
محمود واعظي در نوزدهمين جشنواره خيرين مدرسه‌ساز خراسان‌جنوبي در بيرجند براي هوشمند‌سازي يك مدرسه در اين استان قول مساعد داد و افزود: در صورت موفقيت اين امر نيز توسعه مي‌يابد.
به گزارش اقتصاد آنلاين به نقل از ايرنا، وي گفت: تا پايان دولت يازدهم بيش از 100 ميليارد ريال براي زير ساخت‌هاي مخابراتي خراسان جنوبي هزينه مي‌شود.
وي با اشاره به افتتاح 716 پروژه همزمان در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات اين استان كه امروز (شنبه) انجام شد، افزود: تلاش ما بر اين است كه 90 درصد روستاهاي بالاي 20 خانوار خراسان جنوبي به اينترنت متصل شود.
وي اظهار كرد: در اين سفر 19 شهر خراسان جنوبي به نسل سوم تلفن همراه متصل مي‌شود و تا پايان دولت يازدهم تمام 28 شهر اين استان از اين امكان برخوردار مي‌شوند.
وزير ارتباطات فناوري و اطلاعات با اشاره به اقدام خيران مدرسه ساز خراسان جنوبي گفت: از طرف خودم و دولت تدبير و اميد از مجموعه افرادي كه در امر مدرسه‌سازي مشاركت مي‌كنند قدرداني مي‌كنم.
واعظي افزود: مدرسه‌سازي كار بزرگي است و هيچ چيزي انسان را جز خدمت به مردم و همنوعانش راضي نمي‌كند.
وي ادامه داد: اگر بتوانيم يك دانش‌آموز را از نظر علمي، اخلاقي و فرهنگي خوب تربيت كنيم در واقع توانسته‌ايم يك امت را آباد كنيم چه بسا اين دانش‌آموز در مقطعي يك خدمت به جامعه بكند.
وي يادآور شد: اعتقاد ما بر اين است كه دولت بايد كمتر خودش در امور دخالت كند و بيشتر كارها بايد به مردم واگذار شود و نيز كارهاي اقتصادي بايد در اختيار بخش خصوصي و مردم باشد.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اينكه در طول تاريخ هر جايي كه مردم حضور داشتند اقدامات خوب و ماندگاري انجام شده است، اظهار كرد: تلاش مي‌كنيم دولت، چابك و كوچك شود زيرا نقش دولت تصدي‌گري نيست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون