• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3786 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳۰ فروردين

توصيه انتخاباتي علي مطهري به رسانه ملي؛ هيچ‌گونه گرايشي به يكي از كانديداها نداشته باشيد

علي مطهري، نايب‌رييس مجلس شوراي اسلامي معتقد است صدا و سيما در ايام منتهي به انتخابات بايد صرفا بر افزايش مشاركت تمركز كند.
علي مطهري با اشاره به نزديك شدن زمان انتخابات رياست‌جمهوري ضمن تاكيد بر اهميت فعاليت‌هاي سازمان صدا و سيما در خصوص آگاهي‌بخشي در اين عرصه به خانه ملت گفت: صدا و سيما صرفا بايد بر افزايش مشاركت در انتخابات تاكيد داشته باشد چراكه هر مقدار مشاركت مردم در انتخابات بيشتر باشد، اعتباري براي كشور ايجاد مي‌كند.
نماينده مردم تهران، ري، شميرانات، اسلامشهر و پرديس در مجلس شوراي اسلامي افزود: با توجه به شرايط كنوني دنيا، تلاش امريكا براي تقويت فضاي ايران‌هراسي و ضدايراني و وضعيت كنوني منطقه، طبيعي است كه هر اندازه مشاركت مردم بالاتر رود، اعتبار نظام بيشتر خواهد شد و دشمنان در محاسبات خود تجديدنظر خواهند كرد. نايب‌رييس مجلس شوراي اسلامي درباره آگاهي بخشي صدا و سيما در عرصه انتخابات و ايجاد مشاركت بالاي مردم در انتخابات تصريح كرد: مشاركت بالاي مردم باعث مي‌شود مشكلات داخلي بهتر و با قدرت بيشتر حل شده و نقشه‌هاي دشمنان عليه كشور خنثي شود.
عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه صدا و سيما نبايد هيچ‌گونه گرايشي به يكي از كانديداها داشته باشد، خاطرنشان كرد: صدا و سيما بايد بر مشاركت بالاي مردم و افزايش حضور مردم براي شركت در انتخابات، كار، تبليغ و برنامه‌سازي كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون