• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3799 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۱۶ ارديبهشت

اطفاي حريق ساختمان در حال ساخت در چهارراه جهان كودك

سخنگوي آتش‌نشاني تهران از وقوع آتش‌سوزي و اطفاي حريق در يك ساختمان در حال ساخت در چهارراه جهان‌كودك خبر داد. سيدجلال ملكي با اعلام خبر حريق در يك ساختمان در حال ساخت در چهارراه جهان‌كودك، درباره جزييات اين حادثه گفت: ظهر ديروز حريق در يك ساختمان در حال ساخت در چهارراه جهان‌ كودك به سامانه 125 اعلام شد كه به سرعت ماموران آتش‌نشاني در محل حادثه حاضر شدند. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني تهران ادامه داد: با حضور آتش‌‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد حريق در طبقه پنجم يك ساختمان در حال ساخت افتاده و به دليل حريق مقداري يونوليت در اين ساختمان، دود زيادي از آن متصاعد مي‌شد كه به سرعت آتش‌نشانان با اطفاي حريق از گسترش آن به ديگر مكان‌ها جلوگيري كردند و عمليات پايان يافت. ملكي تصريح كرد: در اين حادثه مصدوميت و تلفات جاني نداشتيم.

 

8 استان كشور درگير سيل

رييس سازمان امدادونجات، با تشريح جزييات عمليات سيل و آب‌گرفتگي در ۸ استان كشور طي ۲ روز گذشته، گفت: ۵۱۲ تن از هموطنان درگير سيل و آبگرفتگي خدمات امدادي لازم را دريافت كردند. مرتضي سليمي با اعلام گزارش عمليات سيل و آبگرفتگي در ۲ روز گذشته تا روز جمعه، اظهار كرد: ۸ استان آذربايجان غربي، اردبيل، چهارمحال و بختياري، زنجان، قزوين، قم، كردستان و لرستان در ۲ روز گذشته درگير سيل و آب‌گرفتگي بوده‌اند. وي با اشاره به امدادرساني در ۲۲ شهر و روستاي استان‌هاي درگير سيل و آب‌گرفتگي، گفت: بر اين اساس امدادگران هلال‌احمر خدمات لازم را به ۵۱۲ تن از هموطنان ارايه كرده و ۱۳۲ تن نيز از خدمات اسكان اضطراري بهره بردند و ۴۳ واحد مسكوني نيز از آب تخليه شد. سليمي به توزيع اقلام امدادي ميان متاثران از سيل و آبگرفتگي اشاره كرد و يادآور شد: ۲۶ دستگاه چادر، ۲۰۰ تخته پتو، ۵۸ تخته موكت و مواد غذايي ميان متاثران توزيع شد. رييس سازمان امداد و نجات، خاطرنشان كرد: ۳۱ تيم عملياتي شامل ۱۰۶ امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به هموطنان ارايه كردند و امدادرساني در اسفرورين استان قزوين ادامه دارد.  همچنين مديركل پيش‌بيني و هشدارسريع سازمان هواشناسي از ادامه بارش در اكثر نقاط كشور خبر داد. احد وظيفه گفت: براساس تحليل آخرين نقشه‌هاي هواشناسي، عمده فعاليت سامانه بارشي در نيمه شرقي كشور، دامنه‌هاي جنوبي البرز، نواحي مركزي و دامنه‌هاي زاگرس خواهد بود.

 

عوامل حادثه پارك شهرستان حميديه  دستگير شدند
ايرنا| دادستان شهرستان گفت: عوامل حادثه اسفند ماه پارك جنگلي گمبوعه شهرستان حميديه پس از انجام يكسري كارهاي فني و پيچيده قضايي دستگير شدند. علي بيرانوند گفت: درتاريخ 10 اسفندماه سال گذشته يك فقره آتش‌سوزي خودروي پژو 405 در پارك گمبوعه اين شهرستان گزارش شد كه بلافاصله ماموران آتش‌نشاني و ساير امدادرساني به اين پارك اعزام شدند. وي گفت: در حين اطفاي حريق ماموران متوجه يك جنازه در صندوق عقب خودرو شدند كه مراتب به اين دادستاني اعلام شد.  وي گفت: همسر مقتول به عنوان نخستين مظنون بلافاصله دستگير شد كه هر گونه ارتباط با قتل همسرش را انكار كرد اما در ادامه مشخص شد همسر وي به همراه سه نفر اقدام به قتل كرده و براي گم كردن رد جنايت جنازه مقتول را در صندوق عقب ماشينش قرار داده و با انتقال به پارك گمبوعه اقدام به آتش زدن خودرو كردند.


مالك معدن زمستان يورت كيست؟
ايلنا| اسناد حكايت از اين دارد كه مديران معدن زمستان يورت تحت پوشش شركت صنعتي و معدني شمال شرق شاهرود است كه حسب گزارش ۱۳/۲/۹۶ هيات‌مديره اين شركت سه عضو از پنج عضو هيات‌مديره آن به شركت‌هاي زيرمجموعه هلدينگ توسعه معادن روي ايران تعلق دارد. شركت بازرگاني توسعه صنعت روي و شركت معدنكاران انگوران وابسته به هلدينگ توسعه معادن روي ايران است كه در اين هلدينگ نيز عمده سهام متعلق به شركت‌هاي گروه مالي مهر اقتصاد و شركت سرمايه‌گذاري مهر اقتصاد ايرانيان و... است كه تحت پوشش بانك مهر اقتصاد هستند. بانك مهر اقتصاد نيز از ابتداي شروع فعاليت خود با نام موسسه قرض‌الحسنه بسيجيان در سال ۱۳۷۲ شكل گرفته بود كه هم اينك زيرمجموعه بنياد تعاون بسيج است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون