• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3803 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت

وزير اطلاعات:

دشمن را هميشه زيرنظر داريم

وزير اطلاعات: سربازان گمنام امام زمان(عج) دشمن را هميشه زيرنظر دارند و كوچك‌ترين تحركات دشمن را رصد مي‌كنند.
به گزارش ايسنا، سيد محمود علوي درباره امنيت بي‌بديل ايران در منطقه ضمن تشكر از سربازان گمنام امام زمان(عج) و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب گفت: هوشياري و اشراف فراگير اطلاعاتي يك ضرورت است زيرا ممكن است دشمن فرصت ضربه زدن به امنيت كشور را پيدا كند.
وي با تاكيد بر هوشياري هميشگي سربازان گمانم امام زمان افزود: سربازان گمنام امام زمان دشمن را هميشه زيرنظر دارند و امروز در شرايطي هستيم كه وزارت اطلاعات اشراف بي‌خلل و بي‌خلاء بر دشمن دارد و كوچك‌ترين تحركات دشمن را رصد مي‌كند. او گفت: سال 95 بالغ بر 30 تيم تروريستي كه قصد عمليات تروريستي داشتند، شناسايي شدند و ضربه خوردند، در سال‌هاي 93 و 94، 45 تيم تروريستي شناسايي و متلاشي شد و از آنها 108 بمب مغناطيسي، 15 جليقه انفجاري و ده‌ها بمب كنار جاده‌اي كشف و ضبط شد، همچنين يك گروه نفاق در استان البرز شناسايي و منهدم شد كه قصد داشتند در ايام انتخابات فضاي جامعه را ملتهب كنند.
علوي با بيان اينكه يكي از عوامل تامين امنيت، حضور مردم در صحنه است و قدرت يك كشور بيش از هر چيز به حمايت مردم از فضاي سياسي آن كشور بستگي دارد، گفت: حضور مردم در انتخابات نماد اقتدار جمهوري اسلامي ايران است و هرچه اين حضور بيشتر باشد، تاثير‌گذاري آن هم بيشتر است.
او تاكيد كرد: مطمئنم مردم فراخوان رهبر انقلاب را در اين انتخابات پاسخ خواهند داد و در صحنه حضور باشكوهي خواهند داشت. او همچنين از كانديداها خواست به گونه‌اي عمل كنند كه نخست امنيت ملي آسيب نبيند، دوم وحدت ملي و يكپارچگي ملي حفظ شود و سوم اخلاق و ارزش‌هاي جامعه آسيب نبيند.
علوي با بيان اينكه تعبير سربازان گمنام مدالي درخشان است كه امام راحل(ره) بر سينه آنها آويخته است، گفت: امنيت كشور مديون تلاش سربازان گمنام امام زمان و مجاهدت پنهان آنهاست. او با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در توصيف قدر و منزلت سربازان گمنام امام زمان گفت: رهبر انقلاب هميشه بر چند محور تاكيد كرده‌اند و آن اينكه سربازان گمنام امام زمان از بعد معنوي بالايي برخوردار باشند زيرا معنويت آنها را مصونيت مي‌بخشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون