• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3805 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ ارديبهشت

داروگ

اين روزها و در ميان مشكلات زياد نشريات چاپي، محروميت بيشتر در حوزه مطبوعات سهم كودكان و نوجواناني است كه نشريات تخصصي زيادي ندارند و در اين حوزه با مشكلات بزرگي روبه‌رو هستند. كودكان و نوجواناني كه مدام به آنها گفته مي‌شود مطالعه داشته باشند اما در حوزه مطبوعات هيچ توليد خاصي براي آنها صورت نمي‌گيرد. اما در اين كمبود مطبوعات حوزه كودكان و نوجوانان گاهي نشرياتي در اين حوزه منتشر مي‌شود كه خبر از آينده‌اي خوب براي نشريات كودك و نوجوان مي‌دهند. وقتي يك نشريه تازه و مختص كودك و نوجوان روي كيوسك مي‌آيد، يك اتفاق بزرگ‌تر است و بزرگ‌تر از آن دوام آوردن اين نشريه و رسيدن به يك‌سالگي. درست مانند ماهنامه «داروگ» كه نخستين نشريه نوجوانان دوستدار محيط‌زيست است و تازه‌ترين شماره روي كيوسك آمده است.
 اهالي «داروگ» همزمان با يك سالگي اين نشريه با تغييراتي در محتواي آن ايجاد كرده‌اند و با افزايش صفحات بخش سرگرمي (از معما تا اُريگامي) البته با جايزه، قصه‌هاي شيرين ايراني با شخصيت حيوانات و نوشته و عكس از طبيعت‌گردي و يك پوستر تمام رنگي هديه به خوانندگان منتشر شده‌اند. مصاحبه با فرهاد حسن‌زاده، نويسنده كودكان و نوجوانان، نگاهي به فيلم ديو و دلبر و آموزش ساخت اريگامي قورباغه و مطالب كاربردي مرتبط با طبيعت‌گردي از جمله مطالب اين شماره
هستند.
اين ماهنامه زيرنظر سيدرضا كروبي، هايده كروبي، مرتضي تفرشي و آرش قلمي‌فرد به عنوان شوراي سياستگذاري اداره مي‌شود و شماره هشتم آن با قيمت ۵۰۰۰ تومان روي دكه‌هاي روزنامه‌فروشي توزيع شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون