• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3807 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۵ ارديبهشت

خبر كوتاه

حضور قهرمان بوكس جهان در تمرين منچستريونايتد
آنتوني جاشووا كه اخيرا توانست ولاديمير كليچكو را شكست بدهد و قهرمان بوكس سنگين وزن جهان شود، در تمرين تيم فوتبال منچستريونايتد حاضر شد. در ويديويي كه از جاشووا منتشر شده است، او با بازيكناني همچون وين روني، فيل جونز و جسي لينگارد پاسكاري مي‌كند و پيراهن تيم منچستريونايتد را كه به نام خودش و با شماره يك است، از ژوزه مورينيو هديه مي‌گيرد. مورينيو پيش از اين، مبارزات جاشووا را از نزديك تماشا كرده است و عكس‌هايي با او بعد از مبارزاتش دارد. منچستريونايتد هواداران زيادي در بين ديگر ورزشكاران در رشته‌هاي ورزشي مختلف دارد. يوسين بولت، قهرمان دوي سرعت جهان نيز بارها اعلام كرده از هواداران اين تيم است.


رانيري خوشحال از تداوم سلطه ايتاليايي‌ها در ليگ انگليس
لسترسيتي سال گذشته با هدايت كلوديو رانيري توانست قهرمان ليگ برتر انگليس شود تا بعد از روبرتو مانچيني و كارلو آنچلوتي، يك مربي ايتاليايي ديگر قهرماني در فوتبال جزيره را كسب كرده باشد. امسال آنتونيو كونته با چلسي توانست اين راه را ادامه‌ بدهد و به همراه تيمش قهرماني در ليگ برتر انگليس را كسب كند. رانيري درباره موفقيت و سلطه مربيان ايتاليايي در ليگ برتر انگليس گفت‌: خيلي خوشحال هستم كه افتخار قهرماني در ليگ برتر را به يك ايتاليايي ديگر دادم و در حال‌ حاضر آنتونيو كونته قهرمان ليگ انگليس است. از يك ايتاليايي به ايتاليايي ديگر، نشان‌دهنده قدرت مربيان در ايتاليا است. بعد از شگفتي‌سازي لستر با من اين چلسي خوب و زيبا شايسته قهرماني بود. حضور در يك تيم و قهرماني در همان سال نخست كار آساني نيست كه كونته موفق شد با چلسي انجام بدهد. او آزمونش را با موفقيت به پايان رساند.
 كار بزرگي در تمامي جوانب انجام داد. رابطه با رسانه‌ها و كارها در زمين و خارج از زمين با قدرت از سوي كونته دنبال شد. اين سرمربي ايتاليايي كه در حال‌ حاضر سِمتي در فوتبال ندارد، ادامه‌ داد: به نظر من مهم‌ترين عامل قهرماني چلسي در اين فصل حضور يك مربي به نام آنتونيو كونته بود كه زير بناي قهرماني چلسي محسوب مي‌شود. كار او تاكنون بي‌نظير بوده است. بايد منتظر باشيم عملكرد او را سال آينده در اروپا نيز ببينيم. چلسي كه قهرماني خود را در ليگ برتر انگليس قطعي كرده است، دو بازي ديگر در اين رقابت‌ها دارد. اين تيم هفته آينده بايد به مصاف واتفورد برود و هفته‌ پاياني ليگ نيز به مصاف ساندرلند از پيش سقوط كرده خواهد رفت. آنها همچنين يك بازي ديگر هم در فينال جام حذفي انگليس در ورزشگاه ومبلي دارند كه بايد برابر آرسنال قرار بگيرند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون