• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3808 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت

نيه گليب و نيه حمايت اولونور؟

مقدمه : بهترين فرصت در اختيار مردم فهيم شهرستان مراغه قرار مي‌گيرد تا با انتخاب خود تحولي عظيم و شگرف در عمران و آباداني شهرستان مراغه ايجاد نمايند. در اين زمينه معرفي نامزدي كارآمد و توانمند كه قادر به حل مشكلات عديده اقتصادي و معيشتي با سابقه درخشان براي پيشرفت است، ضروري به نظر مي‌رسد تا وظيفه گذر دادن شهرستان مراغه، عجبشير، خداجو، قلعه‌چاي و حومه از معضل كنوني را موثر سازد. در ميان شخصيت‌هاي انقلابي براي ورود به عرصه مبارزات انتخابي نام‌هاي مختلفي در دنياي سياست ردوبدل مي‌شود ولي با وجود اين و در گزارش پيش‌روي به شخصيتي پرداخته خواهد شد كه بيشترين توانايي را در حل مشكلات و عبور از بحران نهاد دارد و در هر پايگاهي كه قرار گرفته‌اند اين امر را به اثبات رسانده‌اند. غلامحسين آزاد از سوي دلسوزان و نخبگان شهرستان مراغه براي گذر از بحران كنوني براي عموم مردم شريف و فهيم مراغه، عجبشير، خداجو، قلعه‌چاي و حومه معرفي شده است وخواسته او به جهت آگاه‌سازي مردم فهيم مراغه اين است كه با عنايت به اينكه بودجه عمراني شهرداري مراغه در سال 1395 حدود 55 ميليارد تومان و در سال 1394 حدود 50 ميليارد تومان بوده در صورتي كه از وضعيت ظاهري شهر جذب اين همه سرمايه در عمران و آباداني شهر ديده نمي‌شود كه بايد مسوولان مربوطه جوابگوي مردم باشند. اين گزارش براي تبعيض ويژگي‌هاي جناب آقاي آزاد تهيه و تنظيم گرديده تا جامعه آگاهي كامل از توانمندي‌ها و سوابق ايشان پيدا نموده و ما را در جهت اين تغيير و تحول ياري نمايند.

 

سوابق كاري و موثر غلامحسين آزاد در حدود بيش از 20 سال
 مشاور نماينده مردم تهران و عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي دوره دهم
 معاونت نظارت و بازرسي ستاد نماز جمعه غرب تهران
  مشاور مهندس محمودي نماينده شهريار در مجلس اسلامي در دوره دهم و رييس هيات نظارت مركزي شوراهاي شهر و روستا
  مشاور پارلماني معاون رييس‌جمهور
 مشاور پارلماني وزير راه
 بازرس شهرداري‌ها و دهياري‌هاي سراسر كشور (وزارت كشور)
 نخستين مديركل بازرسي و ارزشيابي استانداري البرز (كرج)
 مشاورحقوق شهروندي حوزه رياست قوه قضاييه
 مشاور رييس مجمع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي (استان اردبيل)
 مشاور عالي رييس مجمع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي (آذربايجان شرقي)
 شهردار صالحيه از توابع استان تهران ـ شهردار نصيرشهر از توابع تهران

 

بحراني بودن شرايط شهرستان مراغه، عجبشير، خداجو، قلعه‌چاي وحومه در زمينه‌هاي اقتصادي و وضعيت نابساماني اوقاف شهرستان مراغه امري است كه به همه كارشناسان مشخص گشته و براساس نظريات آنان اگر پاره‌اي انديشيده نشود شهرستان مراغه رو به زوال خواهد رفت. برخلاف همه تبليغات و وعده‌هايي كه مسوولان قبلي جهت پيشرفت شهرستان داده‌اند تاكنون هيچگونه پيشرفت و دگرگوني در شهر حاصل نگرديده است. و اما وقت آن رسيده است كه مردم آگاه و فهيم مراغه، عجبشير، خداجو، قلعه‌چاي و حومه با انتخاب فردي اصلح و انقلابي به نام جناب آقاي آزاد شهرستان مراغه، عجبشير، خداجو، قلعه‌چاي و حومه را از اين چاه ركود و نابساماني رهايي بخشد تا به اعتراضات مردمي فهيم كه صاحب لياقت و ارزشي بيش از اين در مقابل ديگر شهرستان‌هاست دارا باشند.  

آزاد، مديري براي تمام عرصه‌ها
همان‌طور كه در راستاي فرمايشات رهبر انقلاب اسلامي است شهر ما نيز بايد داراي شخصي مدير، مدبر، آگاه به زمان و توانمند و نسبت به مسائل شهري روي كارآيد. با اين حال شهرستان مراغه، عجبشير، خداجو، قلعه‌چاي و حومه نيز از نيروهاي انقلابي و متدين و متخصص و كارآمد و توانمند زيادي برخوردار است كه مي‌توانند گره‌گشاي مشكلات باشند و حضور خود در اين ميدان را تكليف خود بدانند. آزاد يكي از اين نيروهاي انقلابي است كه داراي وجوه مختلف توانمندي بوده و توانسته است كارآمدي خود را در عرصه‌هاي گوناگون به اثبات رساند. حضور غلامحسين آزاد در هر جايگاه و مسووليتي تحول و توسعه در رويكردها و كاركردها را داشته است. اين ويژگي او در (4 مورد از سوابق) به عينيت رسيده است.
نگرش تحولي غلامحسين آزاد
در عرصه فرهنگي و اجتماعي
يكي از مشخصه‌هاي اصلي آزاد توجه ويژه به حوزه‌هاي فرهنگي و اجتماعي است. او در هر مسووليتي تلاش كرده همپاي مباحث اقتصادي و عمراني به مسائل فرهنگي و اجتماعي نگاه ويژه‌اي داشته باشد. اگر مسائل فرهنگي و اجتماعي حل شود زمينه تمام معضلات و مصيبت‌هاي جامعه ريشه‌كن خواهد شد. بنابراين اين خصيصه بارز وي باعث حل ريشه‌اي تمامي مشكلات شهرستان شهيد پرور و غيور مراغه، عجبشير، خداجو، قلعه چاي و حومه خواهد بود تا باعث مثبت شدن ديد مردم نسبت به هنرمندان در عرصه‌هاي مختلف جامعه گردد.

توجه ويژه به جوانان و بانوان
 در عرصه‌هاي مختلف
توجه خاص به جوانان و بانوان در سوابق ايشان به عينيت رسيده است. در زمان فعاليت ايشان به عنوان شهردار در شهرهاي مختلف اين امر را به اثبات رسانده است. ايجاد پارك‌هاي اختصاصي بانوان به همراه فضاي دلنشين و ورزشي مخصوص آنان و فراهم نمودن امكانات زيستي شهري براي اين قشر و ايجاد تيم مديريتي متشكل از جوانان زبده و متخصص درگروه‌هاي كاري در اين نهاد بوده است.

عزم جدي و قاطع در مبارزه با فساد اداري و مالي
در طول 20 سال سوابق جناب غلامحسين آزاد حتي يك مورد فساد سيستمي وجود نداشته و اين نشان‌دهنده سلامت مالي و راستي و درستي ايشان در عرصه‌هاي اداري و سياسي مختلف است و در مقابل مانع ايجاد فساد در عرصه مديريت خود گرديده است. لذا با توجه به وجود فساد و اختلاس فراوان در عرصه‌هاي مديريتي كشور شهرستان مراغه، عجبشير، خداجو، قلعه چاي و حومه نياز به شخصي قاطع در مقابل مسوولان و اختلاسگران دارد كه اين قضيه مهم نيز از ويژگي‌هاي مبرم وي است.
با عنايت به اينكه بودجه عمراني شهرداري مراغه، عجبشير، خداجو، قلعه چاي و حومه در سال 1395 حدود 55 ميليارد تومان و در سال 1394 حدود 50 ميليارد تومان بوده در صورتي كه از وضعيت ظاهري شهر جذب اين همه سرمايه در عمران و آباداني شهر ديده نمي‌شود كه بايد مسوولان مربوطه جوابگوي مردم باشند.

محبوبيت روزافزون ميان اقشار و طبقات جامعه
محبوبيت جناب آقاي آزاد در ميان بخش قابل توجه اقشار مختلف جامعه به عرصه حضور پيوند خورده است. از اين رو آزاد توانايي خود در جذب آراء از ميان طيف عظيم جامعه را با توجه به حضورهاي پر شور در ستادهاي مختلف در شهرستان مراغه، عجبشير، خداجو، قلعه‌چاي و حومه را نيز دارا است. توانايي جذب حداكثري به شعارهاي ساختارشكن بلكه به دليل كارآمدي و توانمندي در پيشرفت و نوسازي و آباداني است و علي الخصوص كمك‌هاي فراوان به اقشار محروم وكم درآمد و ستم ديده جامعه است. اين ويژگي از نظر اقشاري كه هنوز تصميم به راي دادن به شخص خاصي ننموده‌اند دور نمي‌ماند.

تعهدكاري نسبت به مردم فهيم و پرشور شهرستان مراغه، عجبشير، خداجو، قلعه چاي و حومه
يكي ديگر از ويژگي‌هاي غلامحسين آزاد اين است كه در زمان ارايه برنامه به جاي وعده‌هاي توخالي تعهد كاري داده از اين رو كه در سوابق ايشان تاكنون برنامه و تعهدي داده شده است كه به فرجام نرسد. در حوزه‌هاي مختلف اقشار آسيب‌پذير جامعه نياز به اقدامات فوري و اساسي دارد كه مهم‌ترين برنامه وي براي بهبود وضعيت موجود وكمك به اقشار محروم و آسيب پذير در مرحله اول است و اين همان نكته اي‌ است كه بسياري از كارشناسان به آن اذعان دارند و رفع نيازهاي آسيب‌پذير جامعه را در شرايط بحران كنوني مهم‌ترين اولويت مي‌دانند.

سخن پاياني: (اهداف)
رسيدگي به حل معضل شهرستان مراغه، عجبشير، خداجو، قلعه‌چاي و حومه، ايجاد تشكل‌هاي مختلف جهت بهبود و از بين بردن بيكاري و ايجاد تعاوني‌ها و پايانه‌هاي جمعي براي به كار انداختن كارگاه‌هاي توليدي زودبازده. با توجه به سوابق كاري موجود و همكاري تنگاتنگ با وزرا و مسوولان رده بالاي كشوري بهتر مي‌تواند در جهت پيشبرد اهداف در شهرستان مراغه، عجبشير، خداجو، قلعه چاي و حومه كارساز باشد.
در خصوص برنامه‌سازي محصولات كشاورزي و با استفاده از متخصصين امر كه هم موجب صادرات و ارزآوري و هم باعث اشتغال نيز مي‌گردد و بيشترين پتانسيل اين منطقه در زمينه محصولات كشاورزي است و در اين خصوص ضمن اينكه هيچگونه تحريمي كارساز نبوده كشورهاي مصرف را به كشور ما وابسته و مجبور به اطاعت‌پذيري مي‌كند. ايجاد صنايع تبديلي و برند‌سازي جهت بهبود صادرات به بازارهاي جهاني كه ارزش محصولات شهرستان را به عرصه بلوغ و خودكفايي منطقه‌اي موجب مي‌گرداند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون