• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3808 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت

بازيكنانم باور دارند كه موفق مي‌شوند

اين تيم نسل طلايي فوتبال لقب گرفته است

اميرحسين پيرواني سرمربي تيم ملي فوتبال جوانان

مراسم بدرقه تيم ملي جوانان در هتل المپيك مراسم خوبي بود و همه مسوولان فدراسيون فوتبال در اين مراسم حاضر شدند. روز دوشنبه آخرين تمرين‌مان را در ورزشگاه خيريه عمل برگزار كرديم و حدود ساعت ۱۵ تهران را ترك گفته تا از طريق دوبي به كره‌جنوبي برسيم.
بازيكنانم باور موفقيت را دارند. هر چند در گروه بسيار سختي هستيم. پرتغال پرافتخارترين تيم گروه است و دو بار به قهرماني جهان رسيده است. كاستاريكا از تيم‌هاي حوزه درياي كاراييب است كه در دوره قبل اين رقابت‌ها شگفتي‌ساز شده بود. زامبيا هم با پشت سر گذاشتن كامرون، سنگال، نيجريه و... قهرمان آفريقا شد.
وقتي برزيل و صربستان قهرمان دوره‌هاي گذشته، در اين دوره حذف مي‌شوند و نمي‌توانند به اين جام برسند، نشان از كيفيت جام دارد. به تمام مردم شريف ايران قول مي‌دهم تمام سعي‌مان را مي‌كنيم تا بهترين عملكرد را در جام جهاني داشته باشيم و دل مردم شاد شود.
موفقيت تيم ملي موجب شادي ۸۰ ميليون ايراني مي‌شود و تيم ملي بالاتر از هر باشگاه و تيم ديگري است. با اين حال تاكنون قول صعود نداده و بعد از اين هم نمي‌دهم ولي تيم‌مان انگيزه بالايي دارد. ارتباط بسيار خوبي با كي‌روش دارم. ما جلسه‌هاي مختلفي را در دفتر كار يا در سر تمرين‌ها برگزار كرده‌ام. بازي تيم ملي جوانان و تيم ملي بزرگسالان قبل از اعزام به رقابت‌هاي قهرماني آسيا كمك بسياري به ما كرد و خيلي مهم و با ارزش بود. بارها مشكلات تيم را با او در ميان گذاشتم و او هم از تجربياتش گفت و راهكار ارايه داد. او مربي با تجربه‌اي است. در جلسه اخير در بعضي از مسائل مانند نحوه بازي و اهداف به جمع‌بندي رسيديم. بعد از كسب سهميه جام جهاني، ۱۶ بازيكن از تيم ما جذب تيم‌هاي ليگ برتري شدند. از طرفي خوشحال هستم كه اين نسل از فوتبال، نسل طلايي فوتبال لقب گرفته‌اند و در آينده بيشتر درباره آنها مي‌شنويم. با اين حال گلايه‌هايي هم دارم كه كمتر آنها را در اختيار داشتم. دو سال قبل كه كارمان را شروع كرده بوديم، فدراسيون فوتبال به من گفت كه اگر بتوانم ۴۰ بازيكن خوب را هم تحويل فوتبال ايران بدهم راضي هستند ولي در واقعيت اگر نتيجه خوب نباشد به عملكردتان نگاه نمي‌كنند و نمي‌بينند چه كار كرده‌ايد. خوشبختانه عملكرد ما تا به حال خوب بوده و به جام جهاني هم صعود كرديم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون