• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3816 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۴ خرداد

پيشخوان

در سالروز آزادسازي خرمشهر

مراسم شب خاطره دفاع مقدس با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد

در سالروز آزادسازي خرمشهر، مراسم شب خاطره با حضور حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي و همچنين جمعي از خاطره‌گويان، رزمندگان، پيشكسوتان، نويسندگان و هنرمندان دفاع مقدس در حسينيه‌ امام خميني(ره) برگزار شد.

 

نامه ميرسليم به رييس‌جمهور
تبريك!   آماده‌همكاري با دولتم
ايسنا| مصطفي ميرسليم، در نامه‌اي به رييس‌جمهور يادآورشد: قطعا پيشرفت و موفقيت دولت‌ها در ايران به ويژه دولت دوازدهم، آرزوي همه دوستداران انقلاب و كشور است. در نامه مصطفي ميرسليم آمده است: «ضمن عرض تبريك مجدد انتخاب آن جناب به رياست‌جمهوري اسلامي ايران، صميمانه آرزو مي‌نمايم كه در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامي و برقراري عدالت و محو فساد توفيق الهي نصيب‌تان گردد و آرامش و رفاه مردم با بهبود شرايط اقتصادي و رفع تبعيض و حل معضل اشتغال در دولت دوازدهم افزايش يابد. پيشاپيش راي هيات وزيران جديد آن جناب در دولت دوازدهم نيز از درگاه ايزد منان آرزوي موفقيت روزافزون در جهت تحقق اهداف و برنامه‌هاي نظام جمهوري اسلامي مي‌نمايم. نظر به اينكه تاكنون تحت تاثير برخي سوء تدبيرها و فرصت سوزي‌ها در داخل و اقدامات خصمانه استكبار و دشمنان از خارج، برآيند عملكرد كشور به نحوي بوده است كه فاصله زيادي از نظر توسعه و پيشرفت با اهداف سند چشم‌انداز و در مقايسه با رقباي منطقه‌اي به وجود آمده است، تدوين و تحقق «برنامه توسعه شتابان جمهوري اسلامي ايران» در دولت دوازدهم ضرورت اجتناب‌ناپذير دارد كه لازمه آن تعامل خوب با دنيا براي جذب سرمايه و فناوري‌هاي پيشرفته و رقابتي از يك سو و به ويژه به‌كارگيري همه‌جانبه امكانات كشور و استفاده موثر از نيروي انساني توانمند و سرمايه‌هاي داخلي از سوي ديگر است. به همين منظور و با عنايت به دعوت اخير جنابعالي براي همكاري پيشنهاد مي‌نمايم كه به عنوان يكي از كانون‌هاي تفكر رياست‌جمهوري با دعوت از نامزدهاي رياست‌جمهوري دوره دوازدهم كه علاقه‌مند و معتقد به اين همكاري‌اند و تشكيل جلسات مداوم و موثر، شرايطي فراهم گردد تا با جمع‌بندي انديشه‌ها و نظريات ايشان كه خود متكي به جمع زيادي از نخبگان كشور است، به دور از فضاي رقابت و در جوي صميمي و دوستانه و خدمت گرايانه، پيشنهادهاي عملياتي ارايه و جمع‌بندي و تقديم دولت گردد. قطعا پيشرفت و موفقيت دولت‌ها در ايران به ويژه دولت دوازدهم، آرزوي همه دوستداران انقلاب و كشور است. ضمن آرزوي توفيق براي جناب عالي و همكاران محترم در خدمت به مردم، آمادگي خود را مانند گذشته براي هر گونه همكاري و همفكري با هدف چاره‌جويي مشكلات كشور اعلام مي‌نمايم.»

 

پيگير پرونده مديران بازداشت شده كانال‌هاي تلگرامي اصلاح‌طلب هستم

ايلنا|  وزير دادگستري با ابراز اميدواري از اينكه هرچه زودتر مشكل مديران كانال‌هاي تلگرامي بازداشت شده حل شود، اعلام كرد كه پيگير اين موضوع است. مصطفي پورمحمدي در حاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در دولت بحث جدي اين است كه در اين سه ماه باقيمانده همه تلاش كنيم برنامه‌ها و وعده‌هايي را كه داده بوديم نهايي و اين دوره را به خوبي پايان ببريم. رييس‌جمهور هر تدبيري داشته باشند در خدمت هستيم و بايد منتظر باشيم، ببينيم چه تصميمي مي‌گيرند.


سفرهاي استاني در دستور كار است

ايلنا| معاون اجرايي رييس‌جمهور تاكيد كرد: الان مجدد بعد از پايان انتخابات به مسووليت سابقم برگشتم و دوباره به عنوان معاون اجرايي منصوب شدم. محمد شريعتمداري در حاشيه جلسه هيات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد مسووليت فعلي خود در دولت گفت: الان مجدد بعد از پايان انتخابات به مسووليت سابقم برگشتم و دوباره به عنوان معاون اجرايي منصوب شدم. او با بيان اينكه دولت يازدهم فعلا مستحكم به كار خود ادامه مي‌دهد، اظهار داشت: دولت يازدهم براي ادامه ماموريت‌هايي كه به مردم وعده داده، فعلا به كار خود ادامه مي‌دهد و به دنبال آماده‌سازي آن چيزي است كه رييس‌جمهور براي دولت دوازدهم به مردم وعده داده است. معاون اجرايي رييس‌جمهور افزود: سياست‌هاي كلي دولت يازدهم در دولت آينده ادامه پيدا خواهد كرد و سفرهاي استاني رييس‌جمهور براي افتتاح پروژه‌ها و طرح‌هاي مختلف در دستور كار دولت است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون