• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3818 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ خرداد

پرسپوليس مي‌تواند در دوحه لخويا را ببرد

رضا شاهرودي پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس

من معتقدم كه پرسپوليس در ديدار رفت برابر لخويا بازي خوبي را به نمايش گذاشت و در حالي كه مي‌توانست با اختلاف چند گل به پيروزي برسد، بازي با تساوي به پايان رسيد.
 آن هم به اين دليل است كه فرصت‌ها يكي پس ديگري از دست رفت. هر بازيكني ممكن است پنالتي‌ را از دست بدهد. مهدي طارمي بازيكن بسيار خوبي است و تا به امروز نقش زيادي در موفقيت پرسپوليس داشته است، اما بهتر است در بازي برگشت اگر پنالتي‌ شد پنالتي‌ را نزند و به فرد ديگري بدهد، زيرا اگر اين پنالتي‌ از دست برود، ممكن است از محبوبيت طارمي بيشتر كاسته شود.
 بازي ساده‌اي پيش‌روي پرسپوليس نيست، اما همين كه در تهران گلي دريافت نكرديم پوئن مثبت براي تيم ما محسوب مي‌شود. يعني با اين نتيجه‌ در قطر نتيجه‌ مساوي با گل به سود ما خواهد بود، اما من فكر مي‌كنم كه پرسپوليس پتانسيل‌ شكست لخويا را در قطر دارد بنابراين پيش‌بيني مي‌كنيم بازي را يك بر صفر ببريم. پرسپوليس در بيشتر خطوط نياز به جذب بازيكن دارد. شما ببينيد الان كمال كاميابي‌نيا مصدوم شده است و تيم يك هافبك دفاعي مناسب ندارد و بهتر است بازيكني جذب شود كه به درد پرسپوليس بخورد نه بازيكني كه سطح فني پاييني داشته باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون