• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3172 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۴ بهمن

ورزش جهان

 پس از انتشار اخبار دوپينگ سيستماتيك در روسيه و متهم شدن بسياري از ورزشكاران دووميداني اين كشور به انجام دوپينگ، ولنتين بالاخنيچف، رييس فدراسيون دووميداني روسيه از مقام خود كناره‌گيري كرد.
 كميته بين‌المللي پارالمپيك (IPC) اعلام كرد كه مسابقه‌هاي آب‌هاي آرام در بازي‌هاي پارالمپيك ريو 2016 برگزار خواهد شد. با اين حال فعلا حضور مسابقه‌هاي كاياك در اين بازي‌ها تاييد شده است. انگليس همراه با فدراسيون جهاني قايقراني (ISAF) به تصميم كميته بين‌المللي پارالمپيك (IPC) در مورد نپذيرفتن قايقراني در مسابقه‌هاي المپيك توكيو 2020، اعتراض كرد. اين كشور كمپيني براي اعتراض و تغيير راي IPC تشكيل داده است.
 يوونتوس در حساس‌ترين بازي هفته بيست و يكم سري A با تساوي بدون گل در خانه اودينزه متوقف شد و دو امتياز حساس را از دست داد اما از شانس خوب اين تيم رم هم نتوانست به روند ناكامي‌هاي اخير خود پايان دهد و در ورزشگاه خانگي خود برابر امپولي متوقف شد تا اختلاف يوونتوس با اين تيم در صدر جدول رده‌بندي همان هفت امتياز باقي بماند. ماسيميليانو آلگري، سرمربي يوونتوس از عملكرد تيمش در ديدار برابر اودينزه اصلا راضي نيست اما خوشحال است كه يك امتياز اين ديدار به اندوخته يوونتوس اضافه شد. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون