• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3823 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۶ خرداد

واژگوني آمبولانس جان ۳ سرنشين را گرفت

ايسنا| در واژگوني يك آمبولانس در آزادراه قزوين- زنجان سه نفر فوت شدند. اين حادثه در ساعت 6:07 صبح روز يكشنبه در محدوده سه‌راهي ضياء‌آباد اتفاق افتاد كه بر اثر اين حادثه همراهان بيمار و دو نفر ديگر از سرنشينان خودرو جان خود را از دست دادند. در اين آمبولانس بيمار به علت خونريزي مغزي ناشي از پارگي آنوريسم، به بيمارستان علوي مراجعه كرده و با هماهنگي انجام شده قرار بود ساعت ۸ صبح يكشنبه در بيمارستان امام خميني (ره) تهران، مورد عمل جراحي قرار بگيرد. پس از اين حادثه، بيمار به بيمارستان ابهر منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته است.

درگيري طايفه‌اي در مشگين شهر
باشگاه خبرنگاران| شنبه شب درگيري شديدي در محله فرهنگيان مشگين شهر صورت گرفت كه به گفته شاهدان شروع اين درگيري از پارك مهر بين دوطايفه از دو روستاي متفاوت بوده است كه به محله فرهنگيان كشيده شد. در اين درگيري حدود ۵۰ كادر پليس و آتش نشاني حاضر شدند و چندين مصدوم و مجروح به بيمارستان انتقال داده شدند. اين درگيري كشته نداشته، اما تعداد مجروحان زياد گزارش شده و به بيمارستان منتقل شده‌اند. بر طبق گزارش‌هاي مردمي متاسفانه در اين درگيري گوش يكي از درگيرشدگان را بريدند و درگيري به بيمارستان وليعصر مشگين شهر نيز كشيده شده است. همچنين يك موتوسيكلت هم به آتش كشيده شده است.

خودكشي راننده مريواني پس از چپ شدن تريلي
ايلنا| يك راننده جوان به دلايل نامعلومي در مريوان خودكشي كرد. روز ۱۱خرداد در ميدان «باوه‌ره‌شي» مريوان يك تريلي با تير برق برخورد كرد و واژگون شد. بلافاصله راننده و دوسرنشين سالم پياده شدند اما چند ساعت بعد، راننده ۲۵ ساله ماشين با آويزان كردن طناب از درخت مابين ميدان سپاه و ميدان معلم مريوان اقدام به خودكشي كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون