• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3824 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ خرداد

حيدري در نطق ميان دستور:

رييس‌جمهور از مقام معظم رهبري رفع حصر موسوي و كروبي را تقاضا كند

گروه سياسي| نماينده مردم تهران از رييس‌جمهور خواست كه از مقام معظم رهبري رفع حصر آقايان كروبي، موسوي، خانم رهنورد و رفع ممنوع‌التصويري آقاي خاتمي را تقاضا كند. به گزارش ايلنا، جمله‌هاي كليدي اظهارات غلامرضا حيدري در نطق ميان دستور خود به شرح زير است:
  مردم درگيري، جنگ، نزاع و افراط‌گرايي را نمي‌خواهند؛ واقعيت اين است كه انتخابات ۹۶ رقابت ميان دو انديشه و رويكرد بود. مردم ايران با انتخاب آقاي روحاني به رويكرد تعامل مثبت در داخل و خارج راي دادند؛ رويكردي كه منافع ملت ايران را در چانه‌زني با روسيه و با غرب و امريكا همزمان با هم دنبال مي‌كند.
 اميدوارم رقابت‌ها و شور و شوق‌هاي انتخاباتي تماما به رفاقت و همكاري جهت ساختن ايراني آباد و توسعه‌يافته تبديل شود.
 اي كاش قوه قضاييه مجازات تعيين شده براي حمله‌كنندگان به سفارت عربستان را هرچه زودتر اعلام كند تا مردم مطلع شوند كه سران حمله‌كنندگان به كجا و چه كساني وابسته بودند.
 از وزراي فرهنگ و ارشاد اسلامي و اطلاعات تقاضا دارم در خصوص جلوگيري از برخوردها با روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و اصحاب رسانه تلاش و پيگيري ويژه داشته باشند زيرا اين قشر عموما جوان از مظلوم‌ترين اقشار جامعه هستند.
 صداوسيما متاسفانه در ايام انتخابات در تخريب دولت مستقر ار مرز بي‌طرفي بسيار خارج شد و به قول معروف صداوسيماي ميلي شد.
  ملت امريكا با همكاري نخبگان همه ملت‌ها توانسته است خدمات شاياني در پيشرفت علم و تكنولوژي و رفاه بشر تقديم جهان كند؛ جاي بسي تاسف است كه زمامداران امريكا به ويژه رييس‌جمهور جديد آن با كوبيدن بر طبل جنگ و ترور و پشتيباني از تروريست‌هاي داعش به ويژه در منطقه خاورميانه چهره‌اي ضد بشري را نشان مي‌دهد.
  بديهي است دستگاه ديپلماسي كشور با هوشياري و با پشتيباني ملت و نظاميان غيور ايران تحت رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) از به دام افتادن در اين جنگ‌افروزي‌ها با جديت ملت و كشور ايران را مصون نگاه خواهند داشت.
  بارديگر از رييس‌جمهوري موكدا مي‌خواهيم كه از مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) رفع حصر آقايان كروبي، موسوي، خانم رهنورد و رفع ممنوع‌التصويري آقاي خاتمي را تقاضا كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون