• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3828 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۲ خرداد

درگيري يك باربر و پيك موتوري به قتل در بازار تهران منجر شد

درگيري پيك موتوري صاحب چرخ دستي در بازار تهران به قتل منجر شد. ساعت 00: 16 مورخ 16خردادماه جاري از طريق مركز فوريت‌هاي پليس 110 يك فقره درگيري در ‏خيابان مصطفي خميني - نبش پونك به كلانتري 113 بازار اعلام شد. با حضور مامورين و انجام تحقيقات اوليه مشخص شد درگيري ما بين راننده موتوسيكلت پيك موتوري به نام سعيد. ج (29 ساله) و صاحب چرخ دستي به نام محسن. چ (54 ساله) صورت گرفته كه طي آن صاحب چرخ دستي به‌شدت از ناحيه سرمجروح شده است. با گذشت 24 ساعت از زمان انتقال «محسن. چ» به بيمارستان و انجام اقدامات درماني، در مورخ 17 خردادماه به كلانتري اعلام شد كه متاسفانه اين شخص به علت ضربه مغزي ناشي از اصابت پشت سر به جسم سخت فوت كرده است؛ لذا پرونده از مرجع قضايي دادسراي ناحيه 12 تهران، با قرار عدم صلاحيت به همراه متهم (سعيد. ج) به دادسراي ناحيه 27 تهران ارجاع شد. با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع «قتل عمـد» و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه 27 تهران، پرونده به همراه متهم در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
«سعيد. ج» در خصوص نحوه آغاز درگيري مابين خود و متوفي به كارآگاهان گفت: پيك موتوري هستم و در بازار تهران كار مي‌كنم؛ ساعت      15:30 دقيقه مورخ 16خردادماه در محدوده بازار در حال تردد بودم كه با يك چرخ دستي مواجه شدم كه سد راه من شده بود؛ به [صاحب] چرخ دستي گفتم كنار برود تا من عبور كنم اما ايشان كنار نرفت و شروع به فحاشي كرد با اين وجود من از كنارش عبور كرده و با او درگير نشدم؛ چند متري دور شده بودم كه متوفي دنبالم آمد و اين‌بار با من درگير شد و يك مشت به صورتم زد. صاحب چرخ دستي اقدام به خودزني كرد و سر خودش را به باربند نيسان و در ادامه به ديوار كوبيد كه روي زمين افتاد و خون از سرش جاري شد.
كارآگاهان اداره دهم آگاهي با حضور در محل درگيري به تحقيق از شاهدان صحنه درگيري پرداختند؛ شاهدان ضمن تاييد درگيري فيزيكي مابين مقتول و متهم پرونده بيان داشتند: مقتول در حال تردد با چرخ دستي بود كه با يك موتوسيكلت برخورد كرد؛ راكب موتوسيكلت به صاحب چرخ دستي فحاشي كرد و همين موضوع باعث شد تا صاحب چرخ دستي به دنبال او رفته و با او درگير بشود؛ ابتدا صاحب چرخ دستي، اقدام به گرفتن لباس راكب موتوسيكلت كرد و يك مشت به صورتش زد و در ادامه [متهم] از موتور پياده شد و چند مشت به سر و صورت او زد كه ناگهان صاحب چرخ دستي در حال حركت به زمين افتاد. بعد از تحقيقات پليس درنهايت «سعيد. ج» به درگيري فيزيكي شديد با مقتول اعتراف كرد. سرهنگ كارآگاه حميـد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس محترم صادر و متهم جهت انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. »

 

 

آتش زدن جسد پسر 25 ساله

متهمي كه با  انگيزه سرقت خودرو دست به قتل زده بود دستگير شد. سرهنگ بهروز سرتيپ‌نيا؛ فرمانده انتظامي اسلام آبادغرب گفت: در پي مراجعه خانواده‌اي در شهريور ماه سال گذشته مبني بر اينكه پسر ۲۵ ساله آنها با يك دستگاه خودروي سمند چند روزي است كه مفقود شده، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت. وي افزود: با تلاش‌هاي صورت گرفته و كار اطلاعاتي و تحقيقات يك مظنون ۴۵ ساله شناسايي شد. در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد كه قاتل صبح روز حادثه در شانزدهم شهريورماه سال ۹۵ خودروي مقتول را به مقصد مركز كشور كرايه مي‌كند، اما در بين راه در يكي از شهرستان‌هاي استان همدان با خفه كردن مقتول اقدام به آتش زدن جسد وي مي‌كند و با سرقت خودرو به استان‌هاي شرق كشور متواري مي‌شود.
سرهنگ سرتيپ نيا تصريح كرد: با پيگيري‌هاي انجام شده جسد مقتول توسط پليس شهرستان كشف و پس از اقدامات قانوني تحويل اولياي دم خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون