• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3828 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۲ خرداد

مرگ يك زن بر اثر مصرف قرص برنج

ميزان| مصرف قرص برنج توسط زوج دهدشتي در جنوب كهگيلويه و بويراحمد سبب فوت زن ۱۹ ساله شد و شوهرش نيز در بخش مراقب‌هاي ويژه بيمارستان بستري است. فرماندار كهگيلويه علي پوزش شنبه شب گفت: بانوي ۱۹ ساله دهدشتي با استفاده از قرص برنج اقدام به خودكشي كرده است. وي بيان كرد: اين زن بعد از مصرف قرص برنج به بيمارستان امام خميني (ره) دهدشت انتقال داده شد و در آنجا جان خود را از دست داد. او گفت: شوهر ۳۲ ساله اين زن ۱۹ ساله نيز در اقدامي مشترك پس از شنيدن خبر فوت همسرش اقدام به خوردن قرص برنج كرده بود. پوزش افزود: اين جوان ۳۲ ساله هم‌اينك با سطح هوشياري بسيار پايين در بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان امام خميني (ره) دهدشت بستري است.

 

انتقام تلگرامي شوهر از همسرش در بم
ايرنا| جانشين فرمانده انتظامي شهرستان بم از شناسايي و دستگيري عامل هك تلگرام و انتشار مطالب خصوصي يك شهروند به انگيزه انتقام از همسرش خبر داد. سرهنگ غلامرضا بهروزه افزود: چندي قبل زني به پليس فتا مراجعه و در رابطه با دسترسي فردي ناشناس به حساب كاربري وي در نرم افزار پيام رسان تلگرام شكايتي طرح كرد. وي تصريح كرد: اين شهروند مدعي شد فردي ناشناس با تهيه اسكرين شات از چت‌هاي خصوصي وي و انتشار آنها در فضاي مجازي، موجب هتك حيثيت و از بين رفتن آبروي وي و خانواده‌اش شده و مشكلاتي را برايش ايجاد كرده است. جانشين فرمانده انتظامي شهرستان بم ادامه داد: در همين راستا كارشناسان پليس فتا با انجام يكسري تحقيقات تخصصي موفق شدند، عامل هك تلگرام شاكي و انتشار پيام‌هاي خصوصي وي را شناسايي كنند. سرهنگ بهروزه بيان كرد: اين متهم با هماهنگي مقام قضايي دستگير و خود را همسر شاكي معرفي كرد و به انتشار مطالب خصوصي همسرش در فضاي مجازي به انگيزه انتقام‌گيري و تحت فشار قرار دادن وي جهت طلاق اقرار كرد. وي تاكيد كرد: در قوانين جرايم رايانه‌اي افشاي اسرار خصوصي ديگران اعم از نامه‌ها، عكس، فيلم، نسخه‌هاي پزشكي و احكام دادگاه‌ها، اسناد مالي و مواردي از اين دست جرم بوده و براي آنها مجازات جزاي نقدي و تا 2 سال حبس در نظر گرفته شده است.


دستگيري قاتل فراري پس از گذشت ۲۰ سال در كرمان
ميزان| عليرضا ظاهري؛ فرمانده انتظامي خراسان شمالي گفت: در پي وقوع يك فقره درگيري و قتل جواني در روستاي «هشت مرغ» از توابع شهرستان فاروج در سال ۷۴ و متواري شدن قاتل آن به سمت استان كرمان، مراتب به اين فرماندهي اعلام و موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي در اين شهرستان قرار گرفت. اكيپي متشكل از عوامل پليس آگاهي شهرستان شيروان پس از نيابت قضايي حضور به استان كرمان عزيمت و محل اختفاي قاتل را شناسايي و دستگير كردند. او گفت: پس از دستگيري و انتقال قاتل متواري به پليس آگاهي نامبرده تحت بازجويي قرار گرفت و مشخص شد كه نامرده پس از انجام قتل به علت اختلافات خانوادگي از استان خارج و به استان كرمان پناه آورده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون