• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3829 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ خرداد

خبر

تشكيلات شهرداري اصفهان ابلاغ شد

ايسنا | محمد حسن‌آبادي، مديركل دفتر نوسازي، تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور اعلام كرد: ساختار سازماني شهرداري اصفهان به همراه 12 سازمان وابسته آن بر اساس ضوابط تشكيلاتي شهرداري‌ها ابلاغي وزير كشور تدوين و ابلاغ شد. ساختار مذكور با پيشنهاد شهرداري اصفهان با هدف نوسازي، متناسب‌سازي و حذف واحدها و سازمان‌هاي غيرضروري، ادغام وظايف موازي و مشترك براساس همبستگي و تجانس امور تدوين شد. ساختار جديد با 6 معاونت برنامه‌ريزي و توسعه سرمايه انساني، معاونت مالي و اقتصادي، معاونت حمل‌و‌نقل و ترافيك، معاونت فني و عمراني، معاونت خدمات شهري و معاونت شهرسازي و معماري تنظيم شد. با ابلاغ ساختار جديد شهرداري اصفهان، ساختار سازماني ابلاغي قبلي شهرداري و همچنين ساختار سازماني ابلاغي قبلي سازمان‌هاي وابسته به آن شهرداري ملغي‌الاثر است. مديركل دفتر نوسازي، تحول اداري و فناوري اطلاعات سازمان شهرداري‌ها و دهياريهاي كشور اعلام كرد: لازم است شهرداري اصفهان ظرف مدت حداكثر دو ماه، كارمندان رسمي و پيماني را با رعايت شرايط احراز بر اساس طرح طبقه‌بندي مشاغل كارمندي به پست‌هاي سازماني ابلاغي جديد انتصاب داده و در شوراي اداري و استخدامي آن شهرداري به تصويب و تاييد برساند.
وي افزود: همچنين شهرداري اصفهان مكلف است براساس سازمان‌هاي وابسته ابلاغي، اساسنامه سازمان‌هاي وابسته شهرداري را براساس الگوهاي اساسنامه‌هاي سازمان‌هاي وابسته تهيه و پس از تاييد شوراي اسلامي شهر اصفهان جهت تصويب به سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور ارسال كند.


رسانه‌ها ميثاق اخلاق حرفه‌اي را امضا كردند

ايلنا| 48 رسانه ميثاق اخلاق حرفه‌اي معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد را امضا كردند. روزنامه‌هاي اطلاعات، اعتماد، ايران، آرمان، جمهوري اسلامي، شهروند، كار و كارگر، كسب و كار، هفت صبح و خبرگزاري‌هاي ايلنا، ايرنا، ايسنا، خبرآنلاين، مهر و پايگاه‌هاي خبري الف، تابناك، جماران، عصرايران و فرارو از جمله رسانه‌هاي امضا‌كننده ميثاق اخلاق حرفه‌اي هستند. ميثاق‌ حرفه‌اي رسانه‌ها، پيماني است كه مديران رسانه‌هاي امضاكننده، درپي تحقق اصول حرفه‌اي در رسانه خود و براي ايفاي صحيح رسالت مطبوعاتي و نظارتي رسانه، داوطلبانه آن را امضا كرده‌اند و همه اركان رسانه تحت مديريت خود را به اجراي تعهدات آن هدايت مي‌كنند. مطابق اين سند، امضاكنندگان اين ميثاق براي ايجاد ضمانت اجراي ميثاق‌نامه، دو نفر از ميان خود، يك نفر استاد ارتباطات، يك نفر پيشكسوت مطبوعاتي و يك نفر حقوقدان مسلط به حقوق مطبوعات را به‌عنوان «شوراي داوري» به مدت يك سال انتخاب مي‌كنند. آيين‌نامه اين شورا، الزامات و اقدامات تنبيهي مترتب بر عدم التزام يا عدم اجراي اين ميثاق، توسط امضا‌كنندگان تصويب مي‌شود. رسيدگي به شكايت اشخاص از رسانه‌هاي امضاكننده‌ ميثاق‌، اعتراض رسانه‌ها به يكديگر و روزنامه‌نگاران آنها به رسانه متبوع خود به عهده اين شورا است. آيين‌نامه و تصميمات شورا نمي‌تواند ناقض قوانين جاري به ويژه قانون مطبوعات باشد. شوراي داوري علاوه بر رسيدگي به مواردي كه از سوي ذي‌نفعان به شورا ارجاع مي‌شود، هرسال در موعد معيني گزارش رعايت مفاد اين منشور از سوي همه امضا‌كنندگان را تهيه و منتشر مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون