• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3829 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ خرداد

خبر كوتاه

سولانكه در مسير بزرگان؟
جام جهاني فوتبال جوانان با قهرماني تيم انگليس به پايان رسيد و دومنيك سولانكه به عنوان بهترين بازيكن اين دوره از رقابت‌ها انتخاب شد. او كه محصول آكادمي چلسي است در نقل و انتقالات تابستاني به ليورپول پيوست. وقتي مسير بازيكن‌هاي گذشته را مي‌بينيم به اين نتيجه مي‌رسيم كه ممكن است سولانكه هم روزي پا جاي پاي آنها بگذارد. ديگو مارادونا، ليونل مسي و پل پوگبا از جمله بازيكناني بودند كه عنوان بهترين بازيكن جوانان جهان را به دست آوردند و در ادامه توانستند به ستاره‌هاي تيم‌هاي ملي‌شان تبديل شوند. حالا بايد ببينيم چه سرنوشتي انتظار سولانكه را مي‌كشد و او خواهد توانست به مهم‌ترين بازيكن انگليس در نسل آينده تبديل شود يا نه.

بازداشت بازيكن سابق NBA
سباستين تلفاير توسط ماموران ترافيك بروكلين متوقف شد. آنها در اتومبيل بازيكن پيشين بسكتبال، NBA  اسلحه، گلوله و ماري‌جوانا كشف و به همين دليل او را بازداشت كردند. اين بازيكن ۳۲ ساله پيش از اين با اين مشكل روبه‌رو شده بود. او به همراه دوستش در سال ۲۰۰۷ به خاطر حمل اسلحه دستگير شد. تلفاير در سال ۲۰۰۴ به تريل بليرز پيوست و توانست به NBA راه پيدا كند. او دو فصل براي اين تيم بازي كرد و در سال ۲۰۱۴ هنگامي كه بازيكن تاندر اوكلاهاما بود، NBA  را ترك كرد. او سپس به چين رفت و اين فصل براي فوجيان بازي كرد.

 

روسيه حق پخش جام كنفدراسيون‌ها را گرفت
شبكه‌هاي تلويزيوني روسيه حق پخش مسابقات جام كنفدراسيون‌ها را با پرداخت 5/3 ميليون دلار به فيفا، گرفتند. فيفا اعلام كرد كه قراردادي براي دادن حق پخش تلويزيوني مسابقات جام كنفدراسيون‌ها با تلويزيون روسيه بسته است. مدير بازرگاني فيفا گفت‌: ما خوشحاليم كه با رسانه‌هاي روسيه همكاري مي‌كنيم تا بازي‌ها به صورت زنده در كشور ميزبان پخش شود.
ما به اين شكل فضايي فراموش نشدني را در روسيه به وجود مي‌آوريم و خود را براي جام جهاني ۲۰۱۸ آماده مي‌كنيم. رسانه‌هاي روسيه مي‌توانند بازي‌ها را از تلويزيون، اينترنت، راديو و اپليكيشن‌هاي تلفن همراه به صورت زنده پخش كنند. مسابقات جام كنفدراسيون‌ها امسال از تاريخ ۱۷ ژوئن تا دوم جولاي برگزار مي‌شود. اين بازي‌ها در چهار استاديوم روسيه برگزار خواهد شد كه در شهرهاي مسكو، سن‌پترزبورگ، سوچي و كازان هستند. افتتاحيه بازي‌ها روز ۱۷ ژوئن در سن‌پترزبورگ خواهد بود و در روز افتتاحيه روسيه و نيوزيلند با هم بازي مي‌كنند.

قطري‌ها رسانه‌هاي سعودي را به بي‌حيا بودن متهم كردند
جنگ لفظي و تنش بين قطر و عربستان فراگير شده و رسانه‌هاي ورزشي را هم در بر گرفته است. رسانه‌هاي عربستاني از هر فرصتي براي حمله كردن به قطري‌ها استفاده مي‌كنند. روزنامه الرياضيه در جديدترين سخنان انتقادآميز و زننده خود نوشت كه بازيكنان دو رگه تيم‌ ‌ملي فوتبال قطر تنها براي استفاده از پول قطري‌ها تغيير هويت داده‌اند و حضور در ليگ ستارگان قطر يا تيم‌ ‌ملي اين كشور را انتخاب كرده‌اند. روزنامه الشرق قطر به اظهارات اين روزنامه عربستاني واكنش نشان داد و سعودي‌ها را به بي‌حيا بودن و نشر اكاذيب و سخنان پوشالي و به دور از واقعيت متهم و تاكيد كرد كه بازيكنان عربستاني براي حضور در ليگ ستارگان قطر دست و پا مي‌زنند، اما چون ليگ قطر پر از ستاره‌هاي بزرگ است آنان شايستگي حضور در اين ليگ را ندارند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون