• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3835 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ خرداد

سياسيون و نظامي‌ها تنبيه موشكي تروريست‌ها را چگونه ارزيابي كردند؟

 محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در پيامي خطاب به فرمانده كل سپاه پاسداران: غرش موشك‌هاي دلير مردان سپاه اسلام، موجي از سرور و شادماني در قلوب ملت قهرمان ايران و كابوسي سهمگين از رعب و وحشت در دل تروريست‌ها و حاميان آنان پديد آورد. اينجانب به وجود سرداراني افتخارآفرين چون شما و سردار حاجي‌زاده، فرمانده هوا فضاي سپاه كه با شليك مقتدرانه موشك‌هاي نقطه‌زن، جهنمي از آتش را بر تجمع داعشيان فرو ريخت و سردار پاكپور، فرمانده نيروي زميني سپاه كه تروريست‌ها را در سيستان و بلوچستان غافلگيرانه سركوب كرد، افتخار مي‌كنم. امريكا بايد بپذيرد كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان سپر دفاع از حريم عزت و شرافت ملت ايران، تحريم‌ناپذير است، لذا بهتر است سپاه را براي زور آزمايي برنگزيند چرا كه عواقبي پشيمان‌كننده در پي خواهد داشت.
 امير احمدرضا پوردستان، جانشين فرمانده كل ارتش: دنيا مشاهده كرد كه با خشم مقدس و كنترل شده فرزندان مدافع ملت در قالب موشك‌هاي «ذوالفقار»، توفاني مهيب و ويرانگر بر سر لانه‌ها و مخفيگاه‌هاي خفاشان داعشي باريدن گرفت. اين موشكباران محدود، هم رونمايي از بخشي از توان تهاجمي و بازدارندگي پشيمان‌كننده فرزندان ولايت است و هم پاسخي كوبنده و بيدارباش به آناني است كه با شيطنت و بلندپروازي‌هاي جاهلانه، قصد آتش‌افروزي دارند. دنيا بداند، براي دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها، انگشت ما روي ماشه و پاي ما آماده رفتن است؛ دفاعي كه ديگر به مرزهاي جغرافيايي كشور محدود نبوده و هر جا كه تهديد باشد ميدان عمل ما است.
 علي‌اكبر ولايتي، مشاور مقام معظم رهبري: مستقل‌ترين كشور جهان با اقتدار، پاسخ قاطع به بدخواهان، تروريست‌ها و دشمنان خود را در هر جايي كه باشند داده و خواهد داد و امنيت ايران اسلامي خدشه‌ناپذير است. اقدام ارزشمند، با صلابت و نرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در انهدام مواضع تروريست‌هاي داعش نمونه و بخشي از توان بازدارندگي و بالاي دفاعي كشور، همه‌جانبه و پشيمان‌كننده است كه براي دشمنان مي‌تواند بسيار كوبنده‌تر هم باشد. امنيت، آرامش، توسعه و پيشرفت در سايه اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با پشتيباني ملت شريف و بزرگ ايران اسلامي، رهبري داهيانه مقام معظم رهبري، عزم جزم و همت مسوولان دلسوز و وحدت ياد و نام شهيد والامقام حاج حسن طهراني‌مقدم، پدر موشكي ايران گرامي باد.
 آيت‌الله نوري همداني، از مراجع تقليد: بارديگر قدرت و عظمت خداوند متعال به دست فرزندان غيور اين ملت به رخ جهانيان كشيده شد. دلاورمردان مقتدر نيروهاي مسلح و امنيتي توانستند با همبستگي و اراده مستحكم و هدايت‌هاي رهبري معظم انقلاب، كشور عزيزمان را از عناصر پليد تكفيري پاكسازي كنند و سپاه پاسداران عزيز انقلاب اسلامي با مجاهدت و توانمندي و صلابت با شليك موشك‌هاي خود لرزه بر اندام دشمنان اين ملت انداخت و با رساترين صدا به جهانيان اعلام كرد ايران كشوري قدرتمند و سلطه‌ناپذير است و دست هر توطئه‌گري را قطع و وجود متجاوز را محو خواهد نمود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون