• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3835 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ خرداد

پشتيباني جناح‌ها از نيروي‌هاي نظامي براي امنيت

الياس حضرتي فعال سياسي اصلاح‌طلب

 

 

آحاد ملت ايران از همه اقشار، اقوام و جناح‌ها به‌طور مستمر پشتيباني خود را از تماميت ارضي، اقتدار كشور، حكومت صالح و نظام جمهوري اسلامي اعلام كرده‌اند. به ويژه كه در انتخابات اخير كه 42 ميليون نفر پاي صندوق‌هاي راي آمدند. مردم از حاكميت انتظار دارند كه بتواند اقتدار كشور و امنيت مردم را تامين كند. همچنين اقتدار نام ايران و ايراني را در جهان نشان دهد. زماني كه گروه‌هايي كه ريشه‌هايي كه سازماندهي و تامين مالي مشخص دارند در سطح منطقه آشوب ايجاد كرده‌اند و مرتب دندان‌شان را به سمت كشورمان تيز كرده‌اند، ما نمي‌توانيم ساكت بمانيم. گروه‌هاي مختلف تروريستي به سمت كشور ما فرستاده مي‌شود. بخش زيادي از اين گروه‌ها توسط نيروهاي امنيتي كشور كه شبانه روز نمي‌خوابند و چشم بيدار اين ملت هستند، خنثي مي‌شود. با آنها برخورد مي‌شود. در اين مسير بهترين فرزندان اين مرز و بوم شهيد و جانباز مي‌شوند.
همچنين حرف‌هاي بي‌ربطي كه برخي كشورهاي منطقه كه در سطح‌شان نيست به كشور ايران مي‌گويند. وزير خارجه كشور عربستان در مورد ايران حرف‌هاي نامربوطي مي‌زند. همچنين در سطح فرامنطقه‌اي دولتي كه در راس كار در امريكا آمده و اظهاراتي كه وزير خارجه و شخص ترامپ در يك ماه اخير در مورد ايران اظهار كرده است، نمي‌تواند بدون پاسخ بماند. امريكايي‌ها در طول 37 سال گذشته هميشه استراتژي براندازي را نسبت به جمهوري اسلامي ايران داشته‌اند و اين را مخفي نمي‌كردند. گاهي مي‌گفتند تغيير رفتار نظام و گاهي تغيير نظام را دنبال مي‌كردند. هميشه جريان غالب حاكم در كاخ سفيد به دنبال استراتژي تغيير نظام در جمهوري اسلامي بود. مردم ايران به اين حرف‌ها اعتنا نداشتند. لازم بود كه بعد از جراتي كه گروه تروريستي داعش به خود داده بود و در مجلس و حرم حضرت امام عمليات تروريستي انجام داده بود و تعدادي از مردم بي‌گناه را در ماه رمضان شهيد كرده بود، پاسخي درخور داده شود. انتظار مردم هم اين بود كه جمهوري اسلامي گوشمالي‌اي به داعشي‌ها بدهد. در مسائل امنيت ملي حتما بايد اگر كلوخي انداختند، شما سنگ بيندازيد. در غير اين صورت امكان ندارد كه امنيت تامين شود.
اينكه جواب كلوخ، سنگ است اتفاقا در همين مورد مصداق دارد. در جايي اگر وزيرخارجه‌اي مثل كشور عربستان حرف بي‌ادبانه‌اي زد يا وزير خارجه كشور امريكا چنين كرد، درجايي بايد يك گوشمالي به آنها داده شود. نقطه اتصال سياست‌هاي امريكا و كشورهايي مثل عربستان و اسراييل و ارتجاع منطقه در عملكرد تروريستي و وحشيانه داعش تجلي پيدا كرده است. جمهوري اسلامي از ابتدا سياستش مبارزه با جريان‌هاي تروريستي اين بود كه هيچگونه مماشاتي با آنها نداشته باشد. يكشنبه‌شب فرزندان اين ملت تصميم گرفتند جهت پاسخ به انتظار به حق مردم در جهت نشان دادن اقتدار ملت ايران و گوشمالي به كساني كه برخي مردم را شهيد كرده‌اند، حمله موشكي عليه داعش انجام دهند. در اين ماجرا همه گروه‌هاي سياسي و جناح‌ها و اقوام بايد پشت سر نيروهاي نظامي خود با اقتدار بايستند و پشتيباني كنند. اميد است كه تمام اين اقدامات در جهت تحكيم وحدت كشور باشد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون