• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3837 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱ تير

ادعاي روزنامه تركيه‌اي

فنرباغچه، بيرانوند را به عنوان دروازه‌بان سوم و قرضي مي‌خواهد

 در حالي كه اين روزها موضوع انتقال عليرضا بيرانوند به فنرباغچه مطرح است، يكي از روزنامه‌هاي تركيه‌اي مدعي شده كه اين باشگاه، بيرانوند را به عنوان دروازه‌بان سوم و قرضي مي‌خواهد.
يكي رسانه‌هاي تركيه با تاييد علاقه سران باشگاه فنرباغچه براي جذب بيرانوند، مدعي شده است: باشگاه فنرباغچه در نظر دارد علي‌رضا بيرانوند، دروازه‌بان ايراني را كه به شروع سريع بازي و ارسال پاس‌هاي گل معروف است، جذب كند.
باشگاه فنرباغچه كه نقل و انتقالاتش را زودتر شروع كرده، مي‌خواهد تيم خود را در تمام جهات تقويت كند. زرد و لاجوردي پوشان براي فصل آينده به دنبال تقويت خطوط مختلف خود هستند و مديريت باشگاه نيز مي‌خواهد نقل و انتقالات تيم را قبل از شروع تمرينات پيش فصل، به پايان برساند كه در اين بين خبر انتقال بيرانوند به فنرباغچه مطرح شده است.
به دنبال جدايي فابيانو، دروازه‌بان برزيلي فنرباغچه، اين تيم درصدد پيدا كردن يك دروازه‌بان ديگر است. بعد از توافق فنرباغچه با ولكان دميرل كه كاپيتان و دروازه‌بان‌شان است، اين تيم مي‌خواهد با جذب بيرانوند، خط دروازه‌اش را بيش از پيش تقويت كند. در كنار ولكان دميرل و ارتورئول تاشكيران دو دروازه‌بان اين تيم، مديران فنرباغچه به اقدامات‌شان براي جذب بيرانوند ۲۴ ساله سرعت بخشيدند؛ دروازه‌بان با استعدادي كه در ليگ ايران پيراهن پرسپوليس را بر تن مي‌كند، در مرحله اول به صورت قرضي به فنرباغچه منتقل مي‌شود.
اين روزنامه مهم‌ترين ويژگي علي‌رضا بيرانوند را شروع مجددهاي خوب او بعد از گرفتن توپ‌هاي خطرناك عنوان كرد و نوشت: دروازه‌بان جواني كه توپ را سريع و به صورت مفيد و تاثيرگذار به جريان مي‌اندازد، مي‌تواند تيمش را با شروع مجددهايش سريعا به فاز حمله ببرد و در چندين بازي توانسته به هم‌بازي‌هايش پاس گل نيز ارسال كند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون