• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3843 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۱ تير

كارشناسان منتقد راهكار بدهند

اميرحسين پيرواني سرمربي تيم ملي اميد

1- متاسفانه به دليل غيبت بازيكنان اردو را يك روز زودتر تعطيل كرديم چرا كه پس از غيبت ۱۲ بازيكن، دو بازيكن ديگر هم به تيم‌هاي خود بازگشتند و دو بازيكن مصدوم هم در بين بازيكنان وجود داشت. عملا نمي‌توانستيم كاري انجام دهيم و فردا جلسه‌اي را در اين باره با مسوولان فدراسيون فوتبال برگزار مي‌كنيم تا تكليف تيم ملي مشخص شود. ما با اين وضعيت به مشكل برمي‌خوريم. كار در اين رقابت‌ها بسيار سخت است و دقيقا همانند جام جهاني جوانان بازيكنان را در اختيار نداريم. متاسفانه بعد از اتمام جام جهاني جوانان، كارشناسان مختلفي از تيم ما انتقاد كردند. انتقاد بعضي‌ها كارشناسانه و بعضي‌ها مغرضانه بود.
2- گفتند تيم ما به لحاظ جسماني و فني شرايط ايده‌آل نداشته است. اين در حالي است كه با انجام بازي‌هاي تداركاتي، مشكلات فني در فاز هجومي و دفاعي پيدا مي‌شود و با تمرينات كه مهم‌ترين ابزار آن حضور بازيكنان است مشكلات فني را برطرف مي‌كنند. وقتي بازيكني در تيم ملي حضور ندارد امكان انجام كار تاكتيكي نيست. از دوستان كارشناسي كه بعد از جام جهاني خيلي خوب و زياد و پرهجمه از تيم ما انتقاد كردند خواهش مي‌كنم الان كه بازيكنانم را در اختيار ندارم درباره حل مشكلات جسماني و تاكتيكي راهكار ارايه دهند. به من بگويند كه چطور مي‌توانيم با ۱۲ بازيكن مشكلات را برطرف كنيم. ما اگر خيلي خوب رايزني كنيم مي‌توانيم بازيكنان را دو روز مانده به اعزام به قرقيزستان تحويل بگيريم. در اين شرايط اگر تيم ملي موفق ظاهر شود من هيچ تاثيري ندارم و اگر نتايج خوبي نگيريم باز هم من نقشي در اين اتفاقات نداشتم چرا كه هيچ بازيكني براي تمرين كردن در اختيار من نبوده است. الان منتظرم كه كارشناسان در اين باره به من راهكار بدهند و بگويند چه كار بايد كنم.
3- من مشكلات را مطرح كردم و از طرفي با تيم‌هايي بازي مي‌كنيم كه از بازيكنان زير ۲۳ سال استفاده مي‌كنند در حالي كه ما با تيم زير ۲۰ سال به اين رقابت‌ها مي‌رويم. قرقيزستان تيمي است كه در رقابت‌هاي بازي‌هاي آسيايي ۲۰۱۵ گوانگجوي چين با تيم ملي ايران مساوي كرد. حال آنها ميزبان ما هستند و ما بايد در شهري به مصاف اين تيم برويم كه در ارتفاع ۲۶۰۰ متري قرار دارد و اين تقريبا دو برابر تهران است. من نمي‌دانم بازيكنانم سرحال يا خسته هستند. ما مشكلات تاكتيكي داشته‌ايم اما زماني براي مرور آنها وجود نداشت. الان بايد راهكار ارايه بدهند تا بتوانيم مشكلات را حل كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون