• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3844 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

بررسي قراردادهاي دقيقه نودي شهرداري در شوراي آتي

ايسنا| عضو منتخب شوراي شهر پنجم از بررسي قراردادهاي دقيقه نودي شهرداري در ماه‌هاي پاياني، پس از آغاز به كار شوراي شهر پنجم خبر داد.
محمد عليخاني در واكنش به قراردادهاي عجولانه شهرداري كه در شرف انعقاد هستند گفت: متاسفانه گزارش‌هاي واصله حاكي از آن است كه اين روزها و قبل از جابه‌جايي مديريت، قراردادهايي ميلياردي در شرف انعقاد است.
وي با بيان اينكه در جلسه مشتركي كه با شهردار تهران داشته‌ايم، قاليباف عنوان كرد كه به معاونينش دستور داده كه جلوي هرگونه انعقاد قرارداد كه تعهدآور براي آينده است را بگيرند، ادامه داد: متاسفانه با وجود اين سخنان شاهد هستيم كه قراردادهاي زيادي در اين روزهاي پاياني در شرف انعقاد هستند. وي با بيان اينكه اعضاي شوراي پنجم در حال حاضر رسما مسووليت قانوني ندارند گفت: بر همين اساس از اعضاي شوراي فعلي درخواست داريم تا با پيگيري‌هاي خود مانع انعقاد قراردادهاي عجولانه و شتابزده شوند.
عليخاني با اشاره به آگهي مناقصه مترو در خصوص قرارداد 42 ماهه براي تبليغات در كل خطوط مترو، با بيان اينكه اينگونه قراردادها بر خلاف صحبت‌هاي شهردار تهران بوده و اخلاقي نيست، عنوان كرد: با اينكه شركت بهره‌برداري مترو طي اطلاعيه‌اي اين درج تبليغات را خطاي انساني اعلام كرده و از بركناري مدير مربوطه خبر داده اما پس از استقرار شوراي شهر پنجم تمامي قراردادهاي دقيقه نودي مديريت فعلي شهر بررسي مي‌شود و قطعا قراردادهاي شبهه‌ناك كه بر خلاف مصالح شهر هستند ملغي خواهد شد. وي با بيان اينكه اعضاي شوراي پنجم بايد در جريان قراردادها باشند گفت: پيمانكاران نيز مراقب باشند چرا كه در صورت ملغي شدن قراردادشان پس از بررسي‌ها متضرر خواهند شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون