• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3844 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

خبر كوتاه

تقاضاي اساتيد دانشگاه از رييس‌جمهور
انتصاب فرجي‌دانا و توفيقي در وزارت علوم و معاونت علمي

جمعي از اساتيد دانشگاه‌هاي سراسر كشور در نامه‌اي به رييس‌جمهور خواستار انتصاب فرجي‌دانا و توفيقي در وزارت علوم و معاونت علمي رياست‌جمهوري شدند. در اين نامه آمده است: «شخصيت‌هاي مورد نظر شما براي قرار گرفتن بر كرسي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، مبين و مويد نگاه شما در مورد اهميت آموزش عالي در نظام اداري- اجرايي كشور بود.
به دلايلي كه كاملا آشكار است و در اين مقام فعلا مجالي براي مرور آنها نيست، مديريت آموزش عالي كشور و وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در دولت يازدهم، به خصوص در يكسال نخستين آن با فرازوفرودهاي قطعا آسيب‌رسان مواجه بود. هر چه بود گذشت و اينك شرايطي نوپديد و مساعد با افق‌هايي روشن فراروي نظام آموزش عالي كشور مهيا شده است. ضمن احترام به راي و نظري كه حضرتعالي در اين مورد داريد، به گمان ما آقايان دكتر جعفر توفيقي و دكتر رضا فرجي‌‌دانا، گزينه‌هاي صاحب صلاحيت و برخوردار از اجماع در ميان حاميان دولت شما هستند، و اميد مي‌رود با قرار گرفتن هر يك از آنان در مناصب مهمي چون وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و معاونت علمي و فناوري، گام‌هاي استوارتري به سمت توسعه علمي كشور برداشته شود.»

«قطع مستمري» مددجويان بهزيستي كذب است
ايسنا| انوشيروان محسني بندپي، رييس سازمان بهزيستي كشور«قطع مستمري» افزايش يافته مددجويان را كه از فروردين ماه امسال بر اساس مصوبه مجلس اعمال مي‌شود تكذيب كرد و گفت: «سازمان هدفمندي يارانه‌ها رقم افزايش يافته مستمري را براي 529 هزار خانوار تحت پوشش بهزيستي به طور كامل پرداخت كرده است.
قرار بود از خرداد ماه، رقم افزايش يافته مستمري در اختيار كميته امداد و بهزيستي قرار گيرد تا از خرداد ماه نهادهاي حمايتي به طور مستقيم رقم افزايش يافته مستمري را به حساب تحت پوش‌شان خود واريز كنند اما اين امر فعلا عملي نشده و همچنان سازمان هدفمندي يارانه‌ها رقم افزايش يافته مستمري‌ها را به حساب كارت يارانه افراد واريز مي‌كند. شايد برخي مددجويان به علت آنكه رقم افزايش يافته مستمري به حساب يارانه آنها واريز مي‌شود نه حساب مستمري‌شان، گمان مي‌كنند اين افزايش در خردادماه اعمال نشده است.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون