• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3175 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۱۸ بهمن

پايان هفته پر حادثه در سيستان و بلوچستان

مبارزه با دو باند تروريستي و كشف 5/2 تن مواد مخدر

سيستان و بلوچستان پايان هفته پر حادثه‌اي را پشت سر گذاشت. دفع حمله گروهي تروريستي به پاسگاهي در كله پوده، كشف مقاديري بمب و سلاح جنگي در جريان عمليات مسلحانه با سه شرور و كشف بيش از 5/2 تن انواع مواد مخدر حوادثي است كه در هفته گذشته در اين استان به ثبت رسيده است.
روز جمعه خبرگزاري فارس گزارش داد كه چهارشنبه گذشته گروهي از اشرار مسلح به يك پاسگاه در شهر كله پوده سيستان و بلوچستان حمله كردند كه پس از يك ساعت درگيري و با ورود نيروهاي كمكي پليس، از محل متواري شدند. گفته مي‌شود اين حمله تلفات جاني به دنبال نداشته است. 24 ساعت بعد از اين حمله ناموفق نيز در جريان عمليات پليس زاهدان با سه شرور مسلح در منطقه سراوان سيستان و بلوچستان، مقاديري بمب و سلاح جنگلي و فشنگ كشف شد و سه شرور در جريان درگيري مسلحانه با ماموران زمينگير شدند. مبارزه با اين دو باند تروريستي در حالي است كه نزديك‌ترين حمله مسلحانه اشرار به ماموران نيروي انتظامي در سيستان و بلوچستان به يكم بهمن امسال بازمي‌گردد كه در جريان آن يك مامور شهيد و دو نفر ديگر مجروح شدند. دي ماه امسال نيز وقوع سه حادثه تروريستي در اين استان به ثبت رسيد كه به شهادت شش نفر و دستگيري 18 متهم منجر شد.
همزمان سردار حسين رحيمي، فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان از كشف بيش از 5/2 تن مواد مخدر در سه مرحله عمليات و درگيري مسلحانه با قاچاقچيان در هفته گذشته در اين استان خبر داده است. به گفته اين مقام انتظامي ماموران نيروي انتظامي با كنترل محورهاي مواصلاتي در شهرهاي سراوان و زاهدان طي سه روز موفق شدند هفت قاچاقچي را نيز دستگير كنند. در جريان اين سه عمليات، سه قبضه سلاح جنگي، سه دستگاه خودروي سبك و سه دستگاه خودروي سنگين نيز كشف و به مقر انتظامي منتقل شده است. به گفته سردار رحيمي در يكي از اين عمليات‌ها كه ماموران موفق به كشف 280 كيلو مرفين شده بودند، قاچاقچيان بعد از دستگيري و در حين انتقال به مقر پليس مبلغ 600‌ميليون تومان رشوه به ماموران پيشنهاد دادند كه با رد اين مبلغ سنگين از سوي ماموران، مراتب صورتجلسه و متهمان تحويل مقر پليس شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون