• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3175 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۱۸ بهمن

سرخط خبرها

  نمايندگان ايران در مسابقات دوچرخه‌سواري قهرماني آسيا ۲ مدال ديگر كسب كردند / در رده بزرگسالان، احسان خادمي در ماده يك كيلومتر تايم تريل در مكان سوم قرار گرفت و توانست مدال برنز را به دست آورد/ در رده جوانان نيز محمد گنج خانلو در ماده دور امتيازي به مقام نايب قهرماني رسيد.
  در هفته هجدهم ليگ برتر فوتسال بانوان، دانشگاه آزاد با ۱۴ گل نماينده نوشهر را شكست داد/ سپيدرود رشت ۱۷ بر سه انصار ولايت تبريز را مغلوب كرد/ نفت آبادان سه بر دو از سد ياران جوان بندرعباس گذشت.
  در تازه‌ترين رده‌بندي اتحاديه جهاني كشتي، اميد نوروزي در وزن 66 كيلوگرم در رده دوم قرار دارد و در وزن 71 كيلوگرم نيز افشين بيابانگرد رتبه چهارم را در اختيار دارد/ حميد سوريان همچنان در صدر رده‌بندي بهترين فرنگي‌كاران وزن ۵۹ كيلوگرم قرار دارد.
  هفته سيزدهم مسابقات ليگ برتر واليبال نشسته با برگزاري سه ديدار پيگيري شد /ثامن‌الحجج سبزوار در سه ست پياپي نفت و گاز گچساران را شكست داد/ پالايش نفت آبادان با همين نتيجه شهرداري تبريز را مغلوب كرد/ ذوب آهن اصفهان نيز با نتيجه سه بر يك مقابل روان‌كارهاي گنبد شكست خورد.
  وريا غفوري به عنوان پديده ليگ برتر در جام ملت‌هاي آسيا انتخاب شد /در نظرسنجي سايت سازمان ليگ، غفوري 72/56 درصد آرا را به دست آورد/ مرتضي‌ پورعلي‌گنجي با 18/38 درصد، وحيد اميري با 17/3 درصد و سروش رفيعي با 1/91 درصد در رده‌هاي بعدي قرار گرفتند.
  سپ بلاتر استفاده از بازيكنان مليت‌هاي ديگر در هندبال را مورد انتقاد قرار داد /رييس فيفا با انتقاد از اين روند در هندبال اعلام كرد كه در فوتبال چنين اتفاقاتي غيرممكن است و فيفا به هيچ كشوري اجازه چنين كاري را نمي‌دهد
  تيم فوتبال الاهلي در هفته شانزدهم ليگ ستارگان قطر برابر الخور با نتيجه چهار بر دو شكست خورد/ مجتبي جباري در اين ديدار ۹۰ دقيقه در تركيب تيمش حضور داشت و گل دوم الاهلي را به ثمر رساند.
  فرزان عاشورزاده، قهرمان رقابت‌هاي بين‌المللي تكواندوي امارات شد /عاشورزاده در فينال وزن ۵۸- كيلوگرم اين مسابقات با نتيجه سه بر صفر «سي محمد كتبي» از بلژيك را شكست داد/ فرزاد عبداللهي نيز در وزن ۸۰- كيلوگرم مغلوب «ارون كوك» از جزاير مان شد و نقره گرفت.
  غنا حريف ساحل‎عاج در فينال جام ملت‌هاي آفريقا شد /تيم فوتبال غنا در نيمه‌نهايي با ۳ گل جوردن آيه وو (۴۲-پنالتي و ۷۵) و واكاسو مبارك (۴۵) تيم گينه استوايي ميزبان مسابقات را شكست داد و به فينال اين دوره راه يافت تا در اين مرحله به مصاف ساحل عاج برود.
  مهرام قهرمان ليگ ملي بسكتبال شد /اين تيم در چهارمين ديدار سري فينال ۷۴ بر ۷۳ پتروشيمي را شكست داد و با پيروزي سه بر يك در مجموع، قهرمان شد/ دانشگاه ‌آزاد نيز در ديدار دوم سري رده‌بندي ۸۸ بر ۷۰ هفت الماس را برد و با برتري سه بر يك در مجموع، سوم شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون