• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3175 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۱۸ بهمن

خبر كوتاه

15بازيكن به اردوي تيم ملي فوتسال دعوت شدند

اسامي 15 بازيكن دعوت شده به اردوي تيم ملي فوتسال بزرگسالان از سوي كادرفني اعلام شد. اردوي تيم ملي فوتسال در كمپ تيم‌هاي ملي برگزار مي‌شود كه بر همين اساس خسوس، سرمربي تيم ملي از 15 بازيكن جهت حضور در اين اردو دعوت كرد.  اسامي بازيكنان دعوت شده به شرح زير است: عليرضا صميمي، سپهر محمدي، مهدي جاويد، احمد اسماعيل پور، محمد طاهري، عليرضا وفايي، ابوالقاسم عروجي، محمدرضا سنگ سفيدي، مجيد حاجي بنده، علي ابراهيمي، محمد شجري، حميد احمدي، عليرضا رفيعي، قدرت بهادري و فرهاد توكلي. اين اردو جهت آمادگي تيم ملي براي اعزام به اسلووني و برگزاري دو ديدار دوستانه با تيم ملي اين كشور انجام مي‌شود.

جراحي خامس موفقيت‌آميز بود

مهاجم رئال مادريد در مورسيا تحت عمل جراحي قرار گرفت كه موفقيت‌آميز گزارش شده است. خامس رودريگس در رويارويي با سويا در ليگا اسپانيا با آسيب ديدگي انگشت پا مواجه شد تا مجبور شود آن را جراحي و دو ماه را هم دور از ميادين سپري كند.
دكتر ماريانو دي پدرو اين جراحي را زيرنظر دكتر خسوس اولمو انجام داده است. باشگاه رئال مادريد هم پس از اين جراحي اعلام كرده عمل با موفقيت به پايان رسيده است. سال 2012 بود كه ژابي آلونسو با آسيب ديدگي مشابهي روبه‌رو شد و ماريانو دي پدرو وي را جراحي كرد. مارسلو، مدافع برزيلي رئال مادريد هم با چنين آسيب ديدگي‌اي دست و پنجه نرم كرده بود. آلوارو نگردو، مهاجم كنوني والنسيا نيز به همين دليل دو ماه را دور از ميادين گذرانده بود.

امكان تعويق هفته 23 ليگ وجود ندارد

پس از درخواست تيم ملي اميد مبني بر به تعويق افتادن هفته بيست و سوم رقابت‌هاي ليگ برتر، رييس كميته برگزاري مسابقات ليگ مي‌گويد اين درخواست پذيرفتني نيست. غلامرضا بهروان درباره جلسه مشترك حبيب كاشاني، مدير تيم ملي اميد و محمد خاكپور، سرمربي اين تيم كه با مسوولان سازمان ليگ برگزار شد و در آن مسوولان تيم اميد خواستار به تعويق افتادن هفته بيست و سوم رقابت‌هاي ليگ برتر شدند، اظهار كرد: هفته 23 ليگ برتر قرار است در تاريخ 20 و 21 اسفند برگزار شود و با توجه به اينكه تيم ملي اميد قصد دارد از تاريخ 18 تا 25 اسفند در كويت اردو بزند بنابراين مسوولان تيم اميد خواستار تعويق اين هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر شدند. امكان تعويق رقابت‌هاي هفته 23 ليگ برتر فوتبال وجود ندارد، چرا كه ما در اين زمان رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا را نيز پيش‌رو داريم و پس از هفته 23، تا 14 فروردين سال 94 نيز رقابت‌هاي ليگ تعطيل مي‌شود، اما در هر صورت براي كمك به تيم ملي اميد ممكن است زمان بازي‌ها نهايتا تا 48 ساعت جابه‌جا شوند.

مسي: هميشه حسرت فينال جام جهاني را مي‌خورم

مهاجم تيم ملي فوتبال آرژانتين اعلام كرده همواره حسرت فرصت‌هايي كه در فينال جام جهاني به هدر داده‌اند را مي‌خورد. تيم ملي آرژانتين در فينال جام جهاني 2014 برزيل با تك گل ماريو گوتسه در وقت‌هاي اضافه مغلوب آلمان شد تا نتواند بار ديگر جام قهرماني جهان را بالاي سر ببرد. ليونل مسي اكنون اعلام كرده تيمش در آن ديدار فرصت‌هايي براي گلزني داشته كه از آنها استفاده نكرده است. او به همين دليل هميشه حسرت موقعيت‌هايي كه از دست داده‌اند را مي‌خورد. مسي در اين باره گفت: چه مي‌توانم بگويم؟ ناراحتم. ما شانس‌هاي خوبي داشتيم و مي‌توانستيم در آن ديدار به پيروزي برسيم. شانس‌‌هاي بهتر در طول ديدار از آن ما بود. از اينكه نتوانستيم در آن ديدار به پيروزي برسيم همواره حسرت مي‌خورم. مسي در ديدارهاي ابتدايي جام جهاني درخشش خوبي داشت اما به خاطر اينكه نتوانست در مرحله‌هاي حذفي به درخشش خود ادامه دهد مورد انتقاد قرار گرفت اما در پايان جام جهاني، عنوان بهترين بازيكن جام به شكلي جنجالي به او داده شد.

هاشمي : با دستان خالي نمي‌توانيم كاري كنيم

سيد مهدي هاشمي، رييس فدراسيون تيراندازي اظهار كرد: بعد از برگزاري انتخابات و شروع مجدد كارم در راس فدراسيون قرار شد تا مشخص شدن جايگزين نايب‌رييس بانوان مرضيه اكبر‌آبادي در سمت خود فعاليت كند. بعد از بررسي‌ها تا آخر بهمن ماه سال جاري نايب‌رييس بانوان معرفي خواهد شد. هاشمي در رابطه با برپايي اردوي تيم ملي بانوان و آقايان گفت: تيم ملي تير‌اندازي در دوبخش بانوان و آقايان اردوي آماده‌سازي را برپا كرده است. اگر اعتبارات فراهم شود تير‌اندازان هفته آينده در اردوي هانوفر و مسابقات دورتموند شركت خواهند داشت. متاسفانه به دليل نداشتن بودجه، مسابقات مكزيك كه براي كسب سهميه المپيك بود را از دست داديم. فرصت‌هايي كه از دست مي‌رود قابل جبران نيست. برنامه ويژه‌اي براي مدال‌آوران آسيايي داريم تا بتوانند براي كسب سهميه المپيك در تورنمنت‌هاي سال آينده شركت كنند. اميد زيادي براي كسب مدال المپيك داريم. با دستان خالي نمي‌توانيم كاري بكنيم. با كمبود فشنگ براي تيراندازان مواجه هستيم. براي تامين فشنگ صحبت‌هاي لازم را داشتيم. اگر بودجه كافي به دستمان برسد خريد فشنگ را در اولويت داريم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون