• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3852 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

پيدا و پنهان

آخرين جزييات از پرونده سركرده فرقه انحرافي حلقه

رييس كل دادگستري استان تهران در تشريح آخرين جزييات پرونده سركرده فرقه انحرافي حلقه گفت: صبح ديروز دادگاه برگزار و آخرين دفاع در رابطه با اتهامات مطروحه در پرونده اخذ شده است. به گزارش ميزان، غلامحسين اسماعيلي گفت: در اين پرونده اگر استعلامات خاصي مدنظر دادگاه نباشد به زودي ختم دادرسي و دادگاه نظر و راي خود را اعلام خواهد كرد.

 

تفهيم اتهام ۴ استاندار به خاطر تخلفات انتخاباتي
چهارتن از استانداران دولت يازدهم به خاطر تخلفات انتخاباتي در دادسراي كاركنان دولت حاضر و تفهيم اتهام شدند. به گزارش ايلنا، در يكي دو روز اخير اسدالله درويش اميري استاندار زنجان، فريدون همتي استاندار قزوين، محمدناصر نيكبخت استاندار همدان و غلامرضا شريعتي استاندار خوزستان به اتهام تخلفات انتخاباتي در انتخابات ارديبهشت ماه سال جاري به دادسراي كاركنان دولت احضار و تفهيم اتهام شده‌‌اند. طبق اطلاعات به دست آمده براي برخي از اين استانداران قرار كفالت صادر شده است.

 

تاريخ دقيق محاكمه مديران تلگرامي بازداشتي تعيين شد

پس از ارسال پرونده مديران بازداشتي تلگرامي به دادگاه، تاريخ محاكمه اين افراد تعيين شده است. به گزارش مهر، اين متهمان در روزهاي ۲۲، ۲۳ و ۲۴ مرداد در شعبه ۱۵ دادگاه عمومي و انقلاب تهران به رياست قاضي صلواتي محاكمه مي‌شوند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون