• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3858 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۸ تير

ويژه

مجوز افزايش سرمايه بانك آينده صادر شد
بانك آينده در راستاي ماموريت اصلي خود با ايفاي نقش براي افزايش رفاه جامعه، تقويت توليد، ايجاد پايداري در توسعه اقتصادي كشور، ارتقاي سلامت عملكرد و استحكام مالي بانك، فرآيند افزايش سرمايه براي دستيابي به سرمايه 30 (سي) هزار ميلياردريالي را از دو سال گذشته آغاز كرده است. در اين ارتباط، پس از موافقت بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران و سازمان بورس و اوراق بهادار، مراحل اجرايي افزايش سرمايه از مبلغ 8 (هشت) هزار ميليارد ريال به مبلغ 16 (شانزده) هزار ميلياردريال آغاز و آگهي پذيره‌نويسي افزايش سرمايه در تاريخ 05/12/1394 از طريق جرايد كثيرالانتشار به اطلاع عموم رسيد.


افتتاح شركت مهان مد ميمه كيش با تسهيلات بانك صنعت
شركت مهان مد ميمه كيش با استفاده از تسهيلات بانك صنعت و معدن و طي مراسمي با حضور جهانگيري، معاون اول رياست‌جمهوري كشورمان و مقامات ارشد استاني در كيش افتتاح شد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن شركت ياد شده كه با تسهيلات حدود 21 ميليون يورو سرمايه ثابت و 4 ميليارد تومان سرمايه درگردش اين بانك در زميني به مساحت 32 هزار متر مربع احداث شده، براي 219نفر اشتغال مستقيم و 500 نفر اشتغال غيرمستقيم ايجاد مي‌كند.


ورود به تامين مالي بنگاه‌هاي كوچك و متوسط
شهاب گرجي، مدير اعتباري صنايع كوچك و متوسط بانك صنعت و معدن درباره هدف ايجاد اين مديريت گفت: سابقه تشكيل مديريت اعتباري صنايع كوچك و متوسط به زمان ابتداي تاسيس بانك برمي‌گردد. از آن ابتدا يك واحدي به نام مديريت صنايع كوچك و متوسط و ديگري مديريت صنايع بزرگ ايجاد و به نظارت و بررسي طرح‌ها مي‌پرداخت. مدير اعتباري صنايع كوچك و متوسط در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن افزود: همچنين از ابتداي تاسيس بانك و در سال 81 بانك فعاليت شعبه‌داري را آغاز كرد .


بانك آينده«جايزه سرآمدان اقتصاد» را دريافت كرد
در شانزدهمين اجلاس سرآمدان اقتصاد ايران كه روز دوشنبه، مورخ 26/04/1396 در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار شد، بانك آينده، موفق به دريافت چهار جايزه و نشان برتر شد. در اين همايش كه با حضور مقامات، مسوولان، نمايندگان مجلس، برخي مديران بانك‌هاي كشور و شركت‌هاي برتر توليدي خدماتي برگزار شد، لوح «ملي سرآمدان اقتصاد ايران در صنعت بانكداري»، لوح «قابل اعتمادترين و پربازده‌ترين بانك ايران»، نشان «برترين اعتماد، صداقت و امانتداري در صنعت بانكداري» و همچنين «گواهينامه برترين خدمات الكترونيكي» از موسسه ICS آلمان، كه اين گواهينامه فقط به سازمان‌هاي قابل اعتماد و داراي استاندارد بالا در خدمات نوين الكترونيكي، از سوي اتحاديه اروپا اعطا مي‌شود، به بانك آينده تعلق گرفت.


كنتورهاي گاز توسط همراه اول هوشمند مي‌شود
همراه اول براي نخستين بار در كشور، كنتور هوشمند گاز مبتني بر فناوري NB-IoT (اينترنت اشيا) را با موفقيت تست و راه‌اندازي كرد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، با اين اقدام، همزمان با نخستين ارايه كنتور هوشمند در منطقه، كشور وارد مرحله چهارم صنعتي شد. اين رويداد عظيم در روز ۲۵ تيرماه رسما با حضور دكتر محمود واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و مهندس حميدرضا عراقي معاون وزير نفت و مديرعامل شركت ملي گاز ايران رونمايي شد. وحيد صدوقي، مديرعامل اپراتور اول در مراسم افتتاح پروژه‌هاي فاز ۳ شبكه‌ ملي ‌اطلاعات در اين شركت اعلام كرد: نخستين تست موفق كنتور گاز در شبكه NarrowBand-IoT در ۲۱ تيرماه در ايران انجام شد و هم‌اكنون ۵۰۰۰ كنتور در فاز پايلوت، در حال بهره‌‌برداري است. بر اين اساس، اپراتور اول با راه‌اندازي نخستين شبكه‌ NB-IoT در باند فركانسي ۹۰۰ تحت باند نسل ۴، به دنبال هوشمندسازي كنتورهاي آب، برق و گاز است. اين شبكه با اين باند فركانسي تا ۶ طبقه زيرزمين هم پوشش مناسب ارايه مي‌دهد و از آنجايي كه بيشتر كنتورهاي خانه‌ها در زيرزمين و طبقات زيرين ساختمان قرار دارند، چنين پوششي ضروري است. در اين پروژه تمام لايه‌هاي راديو، شبكه، انتقال و core در داخل بستر ارتباطي همراه اول به روزرساني شده و براي نخستين بار در كشور توسط شركت ارتباطات سيار ايران و شركت ملي گاز در جهت مديريت هرچه بهتر انرژي در كشور اجرايي شده است.
پيش از اين شركت ملي گاز ايران در ۹ بهمن ماه ۹۵، تفاهمنامه هوشمندسازي كنتورهاي گاز كشور را با همراه اول امضا كرده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون