• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3863 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ مرداد

فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ: اميدواريم بنيتاي 8 ماهه سالم باشد

اعتماد| بنيتاي هشت ماهه از روز پنجشنبه هفته گذشته هنگامي كه در خودروي پدرش بود ربوده شد و تاكنون هيچ نشاني از او پيدا نشده است. روز حادثه پدر بنيتا بعد از خارج شدن از خودروي خود به سمت در پاركينگ خانه‌اش در محل مشيريه مي‌رود و ماشين روشنش را در حالي كه دختربچه 8 ماهه داخل آن بود رها مي‌كند. لحظاتي بعد مرد جواني پشت فرمان مي‌نشيند و در حالي كه بنيتا در خودرو بوده ماشين را به سرقت مي‌برد.
حالا 5 روز از حادثه مي‌گذرد. خاله بنيتا در گفت‌وگو با «اعتماد» مي‌گويد: «امروز پدر بنيتا از صبح به كلانتري رفته بود تا خبري از پيدا شدن بنيتا بگيرد. اما هنوز هيچ خبر مثبتي به ما نداده‌اند. بعضي‌ها با ما تماس مي‌گيرند و آدرس مي‌دهند كه مثلا بنيتا را در اسلامشهر پيدا كرده‌اند. ما براي پيگيري موضوع به آنجا مي‌رويم اما هيچ خبري نيست.» او درباره تلاش‌هاي اين خانواده براي پيدا شدن فرزندشان مي‌گويد: «شماره پلاك ماشين را روي بنر در تهران و شهرهاي ديگر ايران پخش كرده‌ايم. خاله بنيتا ادامه مي‌دهد: «در اين 5 روزي كه بنيتا گم شده مدام اين تلفن در حال تماس است. عده زيادي از مردم به قصد مزاحمت تلفني با ما تماس مي‌گيرند. اما تا به حال كسي تماس جدي نگرفته كه طلب پول كند و از طرف آدم رباها باشد.»
همچنين سردار ساجدي نيا در مورد آخرين وضعيت كودك هشت ماهه ربوده شده در منطقه مشيريه گفت: شب گذشته تا ساعت 23:30 به دنبال اين موضوع بودم و پرونده را شخصا پيگيري كردم. تلاش خود را در اين باره انجام مي‌دهيم و اميدواريم طي امروز و فردا به نتيجه برسيم. همچنان اميدواريم كه كودك سالم باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون