• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3865 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۷ مرداد

اميدتان باعث جلو رفتن همه ما خواهد شد

الهام كردا بازيگر تئاتر و سينما

 


من تعامل و گفت‌وگو را از تئاتر آموختم؛ چيزي كه اين روزها بيشتر از هر زماني كشورمان و مردمان‌مان و خودمان به آن نياز داريم.
پس بايد بپذيريم كه اين هنر غريب و ديرين را نمي‌توان و نبايد ناديده گرفت. تئاتر هنري  است كه نبايد به حاشيه رانده شود. هر شخصي كه وزارتخانه و فرهنگ و ارشاد اسلامي را سكانداري خواهدكرد، اگر دلسوز فرهنگ اين مرزو بوم باشد قطعا دلسوز تئاتر نيز خواهد بود. اما همه ما مي‌دانيم كه مشكلات واقعي را در هر صنفي همان‌هايي مي‌توانند به صورت واقعي ببينند كه در ارتباط تنگاتنگ با موضوع هستند. جوان‌هاي خوشفكر و تحصيلكرده و در عين حال باتجربه. فعالان واقعي تئاتر.
توجه مديران به صنف تئاتر-تلاش براي تنظيم اساسنامه‌هاي متناسب با فضاي تئاتر در اين روزها- اختصاص بودجه براي حمايت از تئاتر خصوصي - بها دادن به تئاترهاي راديكال و آلترناتيو ـ بالا بردن سطح كيفي و محتواي تئاترها با حمايت مستمر در جهت جذب مخاطب و حمايت از دانشجويان براي ديدن نمايش‌ها.
من به عنوان عضو خيلي كوچكي از اين صنف اطمينان دارم كه در دوره‌اي و در زمان رياست‌جمهوري شخصي هستيم كه فرهنگ و بالا بردن سطح آگاهي مردم حتما در اولويت‌ها قرار دارد.  به اميد اينكه شما همچنان اميد داشته باشيد كه اميدتان باعث جلو رفتن همه ما خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون