• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3865 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۷ مرداد

پرسپوليس خودزني نكند

محمد زادمهر پيشكسوت پرسپوليس

پرسپوليس امسال براي ۵ جام استارت زده است؛ ليگ برتر، جام حذفي، جام در جام، ليگ قهرمانان آسيا و جام باشگاه‌هاي جهان! پرسپوليس اين شانس را دارد كه در اين جام‌ها حضور داشته باشد و موفق شود. باشگاه مي‌تواند به سمت بين‌المللي شدن حركت كند. هدف كادر فني هم بايد اين باشد كه امتيازات بيشتري را از هر مسابقه به دست بياورد. به نظرم پرسپوليس روز گذشته هيچ موقعيتي به حريفش نداد و درصد مالكيت توپ اين تيم بالا برود. پرسپوليس هيچ چيز ديگري جز آرامش نمي‌خواهد. اين تيم از نظر بازيكن كامل است. در هر پست چند بازيكن خوب حضور دارند از دروازه گرفته تا نوك حمله. همه‌چيز در پرسپوليس كامل است. هرگونه عاملي كه باعث شود آرامش تيم از بين برود، يك نوع خودزني است. حيف است پرسپوليس با اين نفرات خوب خودش به خودش ضربه بزند.
 ممكن است اين مسائل با گفت‌وگو حل شود و نيازي نباشد رسانه‌اي شود. همان‌طور كه گفتم پرسپوليس موقعيتي به حريفش نداد ولي به نظرم تعداد شوت‌هاي پرسپوليس زياد نيست. بايد به بازيكنان اين جرات داده شود كه شوتزني كنند. در بازي با فولاد يك شوت انصاري زد و يكي هم مسلمان. به نظرم بايد شوت، بيشتر در دستور كار قرار بگيرد. ضمن اينكه شجاع خليل‌زاده كه امسال به پرسپوليس اضافه شده عملكرد خوبي داشت و نشان داد با تيم هماهنگ شده است.
داور در صحنه اخراج علي عليپور صد درصد اشتباه كرد. اين داور جوان بود و نياز به تجربه دارد. او بيش از حد سوت مي‌زد و بازي را از حالت عادي خارج مي‌كرد. داور گاهي اوقات زود تصميم مي‌گيرد و حتي به نظرم يك پنالتي براي پرسپوليس نگرفت. شايد يكي از دلايل اين اشتباهات اين باشد كه داوران ما خودشان فوتبال بازي نمي‌كنند. اگر آنها فوتبال بازي كننند مي‌توانند بهتر قضاوت كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون