• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3873 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ مرداد

ويژه

فرهنگ‌سازي مديريت مصرف، لازمه تامين برق پايدار و مطمئن است
به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان، مهندس محمود شهبا در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار كرد: در سال جاري صنعت برق كشور تمام تلاش خود را در جهت فرهنگ‌سازي مديريت مصرف واحدهاي صنعتي، خانگي، تجاري، اداري و كشاورزي انجام داده تا با حداقل تداخل و خاموشي از اين دوره عبور كنيم. وي با بيان اينكه در سطح كشور مشكل عمده‌اي در بخش برق نداشته‌ايم، افزود: 592 هزار مشترك برق در شمال استان كرمان وجود دارد كه در چهار ماهه نخست سال جاري تلاش كرديم مديريت مصرف صحيح را بين مشتركين شمال استان نهادينه كنيم. مديرعامل شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان با تاكيد بر اينكه راه‌حل اصلاح الگوي مصرف انرژي در كشور بايد از مدرسه آغاز شود، تصريح كرد: طرح انرژي پويان در 11 مدرسه و در هر مدرسه يك كلاس 30 نفري تشكيل و به دانش‌آموزان نحوه مديريت بهينه مصرف برق آموزش داده شد. وي با اشاره به اينكه طرح دهه مديريت مصرف از 4 تا 13 مردادماه ادامه خواهد داشت، افزود: تداوم برنامه‌هاي مديريت مصرف براي نهادينه كردن مصرف بهينه، لازم است.


افتتاح چند طرح صنعتي

 با  تسهيلات بانك صنعت

طرح‌هاي صنعتي فولاد ني‌ريز، شوفاژكار قزوين و كيمياداران كوير از طرح‌هايي هستند كه با استفاده از تسهيلات بانك صنعت و معدن به اجرا درآمده و در آستانه اجرا قرار دارند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن سيمان خاكستري ني‌ريز با ظرفيت يك ميليون تن سيمان در سال و تسهيلات 132 ميليون دلار از طرح‌هاي زيربنايي كشور است كه به زودي به بهره‌برداري مي‌رسد. شركت شوفاژ كار در استان قزوين توليد‌كننده سالانه 50 هزار عدد ديگ چدني تاسيسات و با سرمايه‌گذاري ارزي 8 ميليون يورويي بانك صنعت و معدن و 30 ميليارد تومان تسهيلات ريالي اين بانك به اجرا درآمده است. شركت كيمياداران كوير در استان يزد، با ظرفيت 60 هزار تن در سال كود سوپر فسفات و با تسهيلات 15 ميليون يورويي و 23 ميليارد توماني نيز از طرح‌هايي است كه در آينده‌اي نزديك و با تامين مالي بانك صنعت و معدن افتتاح مي‌شود.


پيشتازي ايساكو در مسير رشد و كسب حداكثري رضايت مشتريان

خدمات پس از فروش ايران‌خودرو براي هشتمين سال متوالي اول شد

شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو، ايساكو براي هشتمين سال متوالي مقام نخست شركت‌هاي ارايه‌كننده خدمات پس از فروش خودرويي در ايران را به دست آورد.  به گزارش ايكوپرس، مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو با اعلام اين خبر گفت: شركت ايساكو امسال در بين 40 شركت خودروساز داخلي و خارجي براي هشتمين دوره متوالي در ارزيابي‌هاي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران كه به نمايندگي از وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام مي‌شود، موفق به كسب جايگاه نخست شد. سيد رضا حسيني با اشاره به اينكه دستيابي هشت سال متوالي به مقام نخست نتيجه تلاش‌هاي شبانه‌روزي همه همكاران و نمايندگي‌هاي ايساكو است، اظهار داشت: كسب اين موفقيت نتيجه اهتمام مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو و زحمات همه عوامل تامين و توليد است و بايد از نمايندگي‌هاي ايساكو كه تمام تلاش خود را براي جلب رضايت مشتريان به كار گرفتند قدرداني كنيم. وي ارزشمندترين بخش نتايج امسال را روند رو به رشد رضايت مشتريان و كسب بالاترين سطح اعتماد مشتريان براساس نظر مثبت اعطايي آنها به خدمات ارايه شده توسط شبكه خدمات پس از فروش ايران خودرو دانست و افزود: اين موضوع كه مشتريان نظر مثبتي به خدمات ايساكو داشته‌اند، مايه دلگرمي ما است. حسيني افزود: تلاش كرديم با وجود سختگيرانه‌تر شدن نحوه ارزيابي‌ها و ارتقاي كيفي در حوزه بازرسي، با ارايه طرح‌هاي نوين خدمات رساني و خلق ارزش‌هاي برتر براي مشتريان در راستاي ارتقاي كيفيت و بهبود مستمر و كسب استانداردهاي جهاني در ارايه خدمات در مسير افزايش رضايتمندي مشتريان گام‌برداريم. وي تاكيد كرد: نگاه ايساكو ايجاد تحول در خدمات پس از فروش است كه اعلام نتايج نشان مي‌دهد مسير حركت براساس برنامه‌ريزي اهداف سازمان، پيش رفته است. لازم به ذكر است، ويژگي مهم اين دوره از ارزيابي‌ها تغيير كلي مدل ارزيابي و نزديك شدن آن به استانداردهاي جهاني بود كه موجب شد بررسي‌ها بسيار سختگيرانه‌تر صورت گيرد. برهمين اساس شركت ايساكو با 800 نمايندگي در سراسر كشور توانست در صدر شركت‌هاي خدمات پس از فروش كشور قرار گيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون