• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3874 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ مرداد

ويژه

برداشت وجه بدون كارت
با خودپردازهاي پاسارگاد

بانك‌پاسارگاد در راستاي تكميل خدمات بدون كارت خود، خدمات برداشت وجه بدون نياز به كارت را بر روي دستگاه‌هاي خودپرداز خود راه‌اندازي كرد. پيش از اين نيز خدمت مسدود كردن كارت‌هاي پاسارگاد، بدون نياز به كارت در دستگاه‌هاي خودپرداز فعال شده‌بود.
به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، اين بانك در راستاي گسترش خدمات بانكداري الكترونيك خود و جهت رفاه حال مشتريان، خدمت برداشت بدون كارت بر روي خودپردازها را راه‌اندازي كرد. اين خدمت به مشتريان اين امكان را مي‌دهد كه در صورت عدم همراه داشتن كارت نقدي خود، در موارد اضطراري، نسبت به برداشت وجه نقد از خودپردازهاي بانك پاسارگاد اقدام كنند. مشتريان براي بهره‌مندي از اين خدمت مي‌توانند با ورود به سامانه بانكداري مجازي، در منوي كارت با انتخاب گزينه برداشت وجه بدون كارت، نسبت به انتخاب كارت، تخصيص رمز سوم و تاريخ انقضاي رمز سوم اقدام كنند.


 تعجيل در پروازها رضايت زايران را در پي داشته است
مديركل فرودگاه‌هاي استان خراسان رضوي با بيان اينكه عمليات پروازي حج تمتع 96 از روز يكشنبه مورخ 15 مردادماه سال جاري در فرودگاه بين‌المللي شهيد هاشمي نژاد آغاز شده است، گفت: تاكنون زايران با دومين پرواز و سومين پرواز به ترتيب با 15 و 10 دقيقه تعجيل راهي سرزمين وحي شده‌اند كه اين مهم رضايتمندي زايران خراساني را به همراه داشته است. محمد باقر قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اعتماد در مشهد افزود: افزايش كانترهاي پروازي و گيت‌هاي بازرسي كاهش ايستايي زايران را به همراه داشته است و با تدابير انديشيده شده انتظار مي‌رود اين رويه تا پايان پروازهاي رفت حج تمتع ادامه يابد. اين مقام مسوول تصريح كرد: بيش از ۱۰ هزار زاير از خراسان‌هاي رضوي و شمالي در قالب74 كاروان توسط ايرلاين سعودي با 37 پرواز از فرودگاه مشهد به سرزمين حج اعزام خواهند شد.


همراه اول ارايه داد
متنوع‌ترين و مقرون به صرفه‌ترين بسته‌هاي اينترنت مدت دار

همره اول در راستاي بالا بردن قدرت انتخاب مشتركين، از ارايه ۱۹ بسته اينترنت متنوع و مقرون به صرفه جديد، خبر داد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، اين بسته‌ها، بسته‌هاي آلفاپلاس مدت‌دار ۳ماهه، ۶ماهه و يكساله با قيمت مناسب هستند كه پرحجم‌ترين و متنوع‌ترين بسته‌هاي اينترنت بازار به شمار مي‌آيند. مشتركين مي‌توانند بسته‌هاي بلندمدت را هم به صورت نقدي با كارت بانكي از طريق سامانه #۱* و هم از طريق تمامي درگاه‌هاي خريد مانند سامانه «همراه من» و #۱۰۰* خريداري كنند كه هزينه خريد بسته‌هاي بلندمدت همانند ساير بسته‌هاي آلفاپلاس، براي مشتركين دايمي روي قبض آمده و براي مشتركين اعتباري از شارژ كسر خواهد شد. مشتركين مي‌توانند در تمام ۲۴ ساعت شبانه‌روز از ترافيك خود بدون محدوديت استفاده كنند. گفتني است بسته‌هاي آلفاپلاس بلندمدت جديد، داراي رزرو خودكار هستند.
همراه اولي‌ها مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص بسته‌هاي جديد و نحوه خريد آنها به پرتال اين اپراتور به نشاني www. mci. ir مراجعه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون