• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3877 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۱ مرداد

ليگ ثروتمند جزيره آغاز شد

جدال براي تاج‌وتخت

ليگ برتر انگليس بالاخره آغاز شد. با بازي آرسنال و لسترسيتي در شب گذشته، ليگ جزيره تابستان پرهياهويي از سر گذراند و تيم‌هاي متمول آن حسابي ريخت و پاش كردند. در هفته اول مسابقات ديدار تيم‌هاي واتفورد-ليورپول، چلسي-برنلي، برايتون-سيتي و منچستر – وستهام حساب ديدني خواهد بود. اما اين ليگ جذابيت‌هاي منحصر به فرد ديگري هم دارد:

6 مدعي
در حالي كه در ساير ليگ‌هاي معتبر اروپايي با بحران مدعيانِ پرشمار قهرماني مواجه هستيم، در ليگ برتر اسامي تيم‌هايي كه انديشه قهرماني را در سر مي‌پرورانند پر تعداد‌تر از هميشه به نظر مي‌رسد؛ منچستريونايتد، منچسترسيتي، تاتنهام، چلسي، آرسنال و ليورپول.

جنگ مربيان
ليگ برتر بدون هيچ ترديدي بهترين مربيان جهان، چه از لحاظ فني و چه از لحاظ روحي - رواني را به خود مي‌بيند و وجود افرادي مثل مورينيو، كونته، ونگر، گوارديولا، كلوپ، پوچتينو و كومان گواهي بر اين ادعاست. كري خواني‌ها قبل از آغاز ليگ شروع شده، مربيان با كنايه حرف زدن را آغاز كرده‌اند و بايد خود را براي داغ‌ترين حواشي در كنار ميادين فوتبال آماده كنيم.

مهاجمان تازه‌وارد
ليگ انگليس هميشه مهاجمان باكيفيتي داشته و امسال بر تعداد آنها افزوده شد. آيا مي‌توان اميد داشت كه موراتا هم اندازه كاستا گل بزند؟ آيا لوكاكو ارزش پرداخت چنين مبلغ هنگفتي را داشت؟ آيا لاكازت يك مهاجم نوك با كيفيت بين‌المللي است؟ پاسخ اين سوالات را حدود ده ماه ديگر خواهيم گرفت.

جدال آقاي گلي
بدون ترديد هري كين در فصل آينده كار دشوار‌تري را براي به دست آوردن كفش طلايي خواهد داشت. به سه مهاجم تازه واردي كه در بالا از آنها نام برديم، سرخيو آگوئرو، گابريل ژسوس، الكسيس سانچز، ساديو مانه و حتي خاوير هرناندز را اضافه كنيد تا متوجه فشرده بودنِ رقابت براي كسب اين افتخار شويد.

تيم‌هاي جديد
برايتون و هادرزفيلد تيم‌هايي هستند كه براي نخستين‌بار افتخار حضور در ليگ برتر انگليس را به دست آورده‌اند و ديدن مسابقات آنها كه تماشاگران بسيار پرشوري دارند، خالي از لطف نخواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها