• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3885 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ مرداد

روحاني پاسخ مناسبي به مردم بدهد

رييس شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان اعلام كرد روحاني اكنون با پشتوانه راي بالا كه برخاسته از گفتمان اصلاح‌طلبي است بايد با همراهي مجلس شوراي اسلامي به مطالبات بحق مردم پاسخي درخور شأن ملت بزرگوار ايران بدهد. محمدرضا عارف كه قرار بود در مراسم تقدير از اعضاي ستاد اصلاح‌طلبان تهران سخنراني كند به دليل حضور در جلسه بررسي صلاحيت‌ وزراي پيشنهادي كابينه دوازدهم در مجلس پيامي را به اين مراسم ارسال كرد.  
در اين پيام آمده است: بروز برخي اقدامات ناخوشايند و غيراخلاقي مانند طرح شعارهاي عوام‌فريبانه براي كسب آرا و ارايه ليست‌هاي موازي با استفاده از شعارهاي بعضا اصلاح‌طلبانه موجب آن شد كه بسياري از اصلاح‌طلبان با نگراني‌هاي جدي روبه‌رو شوند.
اما نتيجه انتخابات نشان داد كه مردم ما از چنان بلوغ فكري و سياسي برخوردارند و به چنان سطحي از ادراك اجتماعي رسيده‌اند كه هيچ يك از اين اقدامات و ديگر اقدامات براي سوق دادن راي آنها به جهتي خاص، تاثيري بر خواست آنان نخواهد داشت. عارف همچنين گذر موفق اصلاح‌طلبان از آزمون وفاق، همدلي و گذشت را به عنوان نكته مهمي عنوان و اعلام كرد: تجربه دهه‌هاي گذشته نشان داده است كه هرگاه اصلاح‌طلبي با همدلي و فداكاري همراه بوده، توانسته است از سخت‌ترين گذرگاه‌هاي سياسي، فرهنگي و اجتماعي عبور كند و بر عكس هر زمان كه وفاق لازم بين آنها وجود نداشته است، رقيبان توانسته‌اند ميدان‌داري كرده و آسيب‌هاي جدي بر اين تفكر و جريان اصيل مردمي وارد نمايند.  
رييس‌جمهور محترم، جناب آقاي دكتر روحاني اكنون با پشتوانه راي بالا كه برخاسته از گفتمان اصلاح‌طلبي است بايد با همراهي مجلس شوراي اسلامي به مطالبات به حق مردم پاسخي درخور شأن ملت بزرگوار ايران بدهد. ايلنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون