• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3888 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ شهريور

خبر كوتاه

حجت‌الاسلام علم‌الهدي: 

استكبار به دنبال شكست قداست روحانيت است

حجت‌الاسلام سيداحمد علم‌الهدي، امام جمعه مشهد با بيان اينكه اگر روحانيت نابود شود بي‌شك امريكا به راحتي با كشور تعامل مي‌كند و دروازه‌هاي باز سبب مي‌شود استكبار به مقاصد شومش در كشور دست پيدا كند، گفت: متاسفانه امروز حتي جريان‌هاي سياسي متدين به اين رسيدند كه روحانيت را براندازند؛ در حالي كه همه بايد بدانند اگر نظام از روحانيت مجرد شد، همه‌چيز نيست و نابود مي‌شود. امام جمعه مشهد مقدس با بيان اينكه اين‌بار دنيا به نتيجه نابودي روحانيت رسيده و براي دستيابي به اين هدف نيز نقشه‌ها و دسيسه‌هاي فراواني در نظر دارند، تصريح كرد: آيت‌الله فلسفي روز دوم پيروزي انقلاب در مدرسه فيضيه گفته بود اگر ما در نظام و انقلاب شكست خورديم شما طلاب و اهل علم را با اره‌اي دو نيم مي‌كنند. وي با بيان اينكه اگر از برگزاري كنسرت و اجراي مجالس فسق و فجور نهي مي‌كنيم بدين سبب است كه استكبار به دنبال شكست قداست و صلابت روحانيت است، يادآور شد: بدين جهت حوزه‌هاي علميه بايد انقلابي باشند و در خط مجاهده در راه دين و به خصوص در مبارزه با انحرافات فكري و عملي باشند و در توطئه‌ها سكوت نكنند.
سردار غيب‌پرور: 
براي مقابله با جنگ نرم دشمن سواد فضاي مجازي خود را 
بالا ببريد

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: برخي خواص همراه امام تبديل به جبهه منحرف انقلاب بعد از ارتحال ايشان شدند و به نوعي به صورت مستقيم مقابل ايشان قرار گرفتند. به گزارش فارس از مشهد، سردار غلامحسين غيب‌پرور با بيان اينكه بعضي از خواص ساكت شدند، گفت: انقلابي كه بعد از قرن‌ها پيروز شده بود و آرزوهاي انسان‌هاي زيادي بود اما كساني كه ادعاي اسلام داشتند، مقابل ايشان قرار گرفتند. وي افزود: در فتنه سال 88 بعضي از خواص انقلاب را تا مذبح بردند و به مرحله‌اي رساندند كه چيزي از انقلاب نماند، اما در مقابل عده‌اي پيام امام و رهبري را فهميدند، با بصيرت خود به انقلاب كمك كردند. رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه جريان حق و باطل در درون خواص هميشه وجود داشته است، گفت: تلاش كنيد جزو خواص اهل حق باشيد، يعني كساني كه ميزان‌شان اتصال به رهبر الهي است آن هم نه در گفتار بلكه در عمل. سردار غيب‌پرور تصريح كرد: در جامعه مثل شهيد حججي كم نيست، يعني كساني كه به عنوان خواص اهل حق در جامعه بزرگ شدند. وي بيان كرد: همه شما نمي‌توانيد همسر شهيد باشيد، چراكه انقلابي بودن مراتب دارد اما مهم اين است كه در مسير باشيد و راه را گم نكنيد. رييس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: زمينه براي شما فراهم شده كه جزو خواص اهل حق باشيد و ميزان حق و باطل بودن به ميزان اتصال ما به ولي فقيه است و به عبارتي هركسي با رهبري نيست با شمري كه روي سينه امام حسين(ع) نشسته، فرقي نمي‌كند. سردار غيب‌پرور تصريح كرد: رهبر اسلام مجسم و ترجمه اسلام ناب است كه حرفي جز انقلاب ندارد، اگر اتصال باشد اتفاقات خوبي مي‌افتد، به عنوان مثال دشمن‌شناسان خوبي مي‌شويم و بعد مي‌فهميم در جامعه چه به روز ما آمده است. وي در پايان عنوان كرد: توصيه من به شما براي مقابله با جنگ نرم اين است كه سواد فضاي مجازي خود را ارتقا دهيد.
رييس دادگاه انقلاب: 
حصر، تصميم شوراي عالي امنيت ملي است و اين اشخاص در حصر امان دارند

حجت‌الاسلام موسي غضنفرآبادي، رييس دادگاه انقلاب تهران در گفت‌وگو با راه دانا، اظهار داشت: شوراي عالي امنيت ملي تصميم گرفته كه اين افراد در حصر باشند و اگر بنا بر محاكمه باشد دادگاه انقلاب يا هر دادگاه ديگري كه صلاحيت رسيدگي را داشته باشد با قطعيت به اين موضوع رسيدگي مي‌كند. وي افزود: محاكمه براي خيلي از اين افراد به خصوص خود سران فتنه پشيماني دارد، چرا كه دادگاه و نظام با كسي تعارف ندارد و وظيفه قانوني خود را با قاطعيت، قدرت و دقت انجام مي‌دهد. رييس دادگاه انقلاب تهران گفت: به نظرم محاكمه اين افراد زماني انجام مي‌شود كه خود را از زير سايه رأفت اسلامي خارج كنند؛ حصر تصميم شوراي عالي امنيت ملي است و اين اشخاص در حصر امان دارند. غضنفرآبادي تصريح كرد: در حصر از سران فتنه مراقبت و محافظت مي‌شود و در واقع فقط نامش «حصر» است؛ چرا كه ممكن است كساني كه دشمنان نظام و عليه انقلابند، به دليل سوءاستفاده خودشان براي اين افراد تهديد جاني ايجاد كنند تا از آن براي خودشان سوژه‌اي درست كنند. وي در پايان گفت: اين حرف كه برخي اصرار دارند حصر نباشد و اين افراد محاكمه شوند، حرف دلسوزان نظام نيست، برخي از كساني كه اين حرف‌ها را مي‌زنند شايد بي‌اطلاع باشند ولي اين حرف بيگانگان است نه دلسوزان نظام. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون