• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3891 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۶ شهريور

ويژه

اجراي پروژه‌هاي گازرساني با 580 ميليارد ريال اعتبار
مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي گفت: پروژه‌هاي گازرساني در خراسان رضوي طي هفته دولت امسال با اعتباري معادل580 ميليارد و 842 ميليون ريال انجام مي‌شود. به گزارش خبرنگار «اعتماد» در مشهد، سيد حميد فاني در نشست خبري با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت افزود: در حال حاضر بيش از دو ميليون و 67 هزار و 707 مشترك در كل استان وجود دارد كه از اين حيث خراسان رضوي بعد از تهران در رتبه دوم كشوري قرار دارد. وي اظهارداشت: در بخش شبكه‌گذاري تاكنون 28 هزار كيلومتر شبكه گاز اجرا شده و در اين بخش صاحب عنوان اول كشوري هستيم. همچنين 866 هزار انشعاب در كل استان نصب و رتبه سوم نصب انشعاب در بين ساير استان‌هاي كشور نيز از آن خراسان رضوي است.

توليد كاتاليست جديد در جم
محصول پليمري PIPE GRADE در واحد پلي‌اتيلن سنگين با كلاسPE100 و كاتاليست جديد در شركت پتروشيمي جم توليد شد. به گزارش روابط عمومي پتروشيمي جم، مهندس سيدحسين ميرافضلي با اعلام اين خبر اظهار داشت: در راستاي حمايت از توليد داخل و رفع نياز صنايع پايين دست پتروشيمي به مواد اوليه مورد نياز و به جهت قطع وابستگي به خارج از كشور و واردات مواد اوليه پتروشيمي، شركت پتروشيمي جم با وجود تمامي مشكلات ساليان اخير كه به علت عدم تامين كاتاليست مورد نياز توسط شركت‌هاي غربي براي توليد
گريد پايپ به وجود آمده بود، موفق به جايگزيني كاتاليست از منابع در دسترس آسيايي و توليد محصول گريد پايپ كلاس PE100 شد كه از نظر كيفيت قابل رقابت با محصول اصلي و با قابليت عرضه در بازار بين‌المللي مطابق با استانداردهاي جهاني است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون